آخرین اخبار و شایعات درباره گوشی‌های جدید پیکسل ۹ از گوگل

تکنولوژی دیجیتال

لطفا لطفا سطح رضایت خود از دیجیاتو را انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در بهبود و بهبود دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

تصاویر اولین پیکسل ۹ پرو در حال زنده شدن هستند؛ تغییر در طراحی ماژول دوربین

اکنون ما می‌توانیم تصاویر پیکسل ۹ پرو را در جهان واقعی مشاهده کنیم.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

تازه‌ترین‌های تکنولوژی

ویدیوهای مربوطه

گفته شده است که گوگل در ماه اکتبر حداقل سه گوشی هوشمند را معرفی خواهد کرد؛ این سه گوشی شامل پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL می‌شود. همچنین بر اساس شایعات، پیکسل فولد ۲ به نام پیکسل ۹ پرو فولد تغییر کرده است. هرچه به زمان معرفی این گوشی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. به عنوان مثال، اخیراً تصاویر پیکسل ۹ پرو در کنار آیفون ۱۵ پرو مکس به اشتراک گذاشته شده است.

توجه کنید که گوشی پیکسل ۹ پرو XL به اندازه گوشی پیکسل ۸ پرو جانشین است؛ اما احتمالاً گوشی پیکسل ۹ ابعاد مشابهی با پیکسل ۹ پرو داشته باشد. مدل پرو دارای ویژگی‌هایی از قبیل دوربین عقب تله‌فوتو پریسکوپ است که می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید. این تصاویر توسط وب‌سایتی از روسیه به نام Rozetked منتشر شده است.

ویژگی‌های پیکسل ۹ پرو گوگل

ابعاد پیکسل ۹ پرو به طور مشابه با آیفون ۱۵ پرو خواهد بود و با استفاده از تراشه تنسور G4 و ۱۶ گیگابایت حافظه RAM عرضه خواهد شد؛ این مقدار حافظه RAM، ۴ گیگابایت بیشتر از مقداری است که در پیکسل ۸ پرو وجود دارد. همچنین تراشه ذخیره‌سازی UFS در پیکسل ۹ پرو توسط سامسونگ تولید خواهد شد. انتظار می‌رود که سری پیکسل ۹ دارای مودم ۵۴۰۰ اگزینوس سامسونگ با پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای باشد.

همان‌طور که پیش‌تر شنیده بودیم، دوربین Pixel 9 Pro با طراحی جدیدی رونمایی خواهد شد که دیگر از سبک "ویزور" خارج شده و به‌جای آن دارای یک ماژول دوربین بیضی‌شکل است. همچنین، احتمالاً پیکسل ۹ پرو دارای یک قاب صاف و صیقلی خواهد بود.

البته اطلاعات و تصاویر انتشار یافته هنوز تایید رسمی نشده‌اند و حتی اگر درست باشند، ممکن است گوگل تصمیم به تغییراتی در ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری بگیرد. برای اطلاعات دقیق‌تر و قطعی، باید تا ماه اکتبر سال جاری منتظر بمانیم.

متون و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌هایتان را ارائه دهید

برای شرکت در بحث با دیگر کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری، علم و خودرو، بهترین راه این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید. اگر می‌خواهید همیشه به‌روز باشید، حتماً از این شبکه‌ها استفاده کنید.

تمام حقوق وبسایت دیجیاتو توسط سرورهای قوی پارس پک محفوظ است و این وبسایت توسط آنها پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *