آخرین به‌روزرسانی‌های تپسی در دیجیاتو

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو چه احساسی دارید؟

چطور میتوانیم تجربه شما را بهبود بخشیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و توسعه دیجیاتو سپاسگزاریم.

اطلاع داده شد که شرکت تپسی از قابلیت جدید خود برای کاهش مراحل درخواست خودرو استفاده می‌کند.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه این پلتفرم شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

جدیدترین فناوری

ویدئوی مرتبط

شرکت تپسی در ابتدای فعالیت‌هایش در سال ۱۴۰۳، قابلیت جدیدی را در مرحله درخواست خودرو معرفی کرد. بر اساس این به‌روزرسانی، موقعیت مکانی کاربر با استفاده از مجوزی که به او اجازه دسترسی به موقعیت خود را در اپلیکیشن می‌دهد، به‌طور خودکار توسط مکان‌یاب تشخیص داده می‌شود؛ بنابراین برای درخواست خودرو تنها نیاز به انتخاب مقصد سفر روی نقشه است.

به‌گفته شرکت تپسی، امکانات برتر در جهت تحقق هدف اصلی آن، یعنی تسهیل سفر برای مسافران، طراحی شده است و این امکانات به کاربران امکان صرفه‌جویی در زمان را فراهم می‌کند. این شرکت اعلام کرده است که طبق به‌روزرسانی‌های اخیر، نیاز به تأیید از سوی کاربران برای تایید مکان‌یابی هنوز وجود دارد، اما در آینده نزدیک این مرحله از فرآیند حذف خواهد شد. این اقدام باعث می‌شود که کاربران به صورت سریع‌تر به صفحه پیش‌نمایش دسترسی پیدا کنند و هزینه سفر خود را مشاهده کنند. تپسی قبلاً امکان تشخیص مکان‌های مبدأ و مقصد متداول با استفاده از هوش مصنوعی را به خدمات خود افزوده بود که با استقبال خوبی از سوی مسافران روبه‌رو شد.

«رضا پورمحمدی»، معاون توسعه تپسی، درباره این سرویس جدید اظهار داشت: «هدف اصلی ما از این برنامه، راحتی بیشتر کاربران تپسی است. افتخار می‌کنیم که تعداد زیادی از مسافران ما در مرحله آزمایشی، بدون تغییر مبدأ اصلی اپلیکیشن، درخواست سفر خود را ثبت کرده‌اند. آخرین به‌روزرسانی قابلیت «تشخیص خودکار مبدأ» دقت ۸۰ درصدی دارد و در حال حاضر برای تمام کاربران در دسترس است.»

درباره چالش‌های طراحی این ویژگی، او اظهار کرد: "خطاهای ممکن در تشخیص موقعیت اولیه کاربر به عوامل مختلفی وابسته است که بعضاً خارج از دسترس ما است. قدیمی بودن یا مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه، اختلالات شبکه، استفاده از فیلترشکن و از دست دادن سیگنال GPS از این موارد می‌باشد. با این حال، ما تمام تلاش خود را برای یافتن راه‌حل و حل مشکل با استفاده از هوش مصنوعی به کار بسته‌ایم. با این همه تدابیر، در صورت بروز اختلال یا زمانی که کاربر قصد درخواست سفر از مکان دیگری را داشته باشد، امکان ویرایش موقعیت اولیه به صورت دستی وجود دارد."

برای تشخیص موقعیت مکانی توسط اپلیکیشن، لازم است GPS تلفن همراه روشن باشد. از ابتدای زمستان سال ۱۴۰۲، قابلیت جدید تپسی به صورت آزمایشی برای نسخه وب در دسترس بود و اکنون تمام کاربران اندروید با به روزرسانی اپلیکیشن می‌توانند از آن استفاده کنند.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و اندیشه‌های خود را افزایش دهید

برای مشارکت در گفتگو با دیگران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای دسترسی سریعتر به اخبار فناوری، علم و خودرو، بهترین راه شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو حفاظت شده است | این وبسایت با استفاده از سرورهای پارس پک قدرتمند پشتیبانی می‌شود

ورود به اکانت

ایجاد اکانت

فراموشی رمز ورود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *