آشنایی با فولکس واگن تی راک؛ واردات جدید دیجیاتو

تکنولوژی دیجیتال

لطفاً درجه رضایت خود از دیجیاتو را اعلام فرمایید.

چگونه می‌توانیم تجربه‌ی بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت گردید.

از همراهی شما در پیشرفت و بهبود مداوم دیجیاتو سپاسگزاریم.

نگاهی به واردات جدید فولکس‌واگن تی راک در بازار ایران

آخرین محصول وارداتی از جانب ماموت خودرو برای بازار ایران، فولکس‌واگن تی راک است که به عنوان یک خودروی کراس‌اوور با ابعاد مناسب شناخته می‌شود.

برای دستیابی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

جدیدترین تکنولوژی‌ها

پس از واردات خودروهای جتا به نام فولکس‌واگن، ماموت خودرو تصمیم گرفته است که خودروهای برند اصلی فولکس‌واگن را هم به لیست محصولاتش اضافه کند. محصول جدید وارداتی ماموت خودرو برای بازار ایران، فولکس‌واگن تی راک است که یک خودروی کراس‌اوور فشرده محسوب می‌شود.

خودروی ماموت علاوه بر مدل تی راک از فولکس‌واگن، یک خودروی کاملاً الکتریکی، مدل ID.4 این برند نیز به بازار ایران وارد می‌شود. هر دو نوع خودروی فولکس‌واگن وارداتی برای بازار ایران، در کارخانه‌ای مشترک با شرکت فاو در چین تولید می‌شوند.

نسخه‌های وارداتی فولکس واگن تی راک در بازار ایران، مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر اختصاصی فولکس واگن با پسوند TSI هستند. این موتور حداکثر ۱۵۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده هفت‌سرعته اتوماتیک دوکلاچه آلمانی DSG نیز در انتقال قدرت به کار می‌رود. فولکس واگن T-Roc یک کراس‌اوور دارای دیفرانسیل جلو است و با زمان شتاب صفر تا صد ۹.۴ ثانیه، به‌عنوان یک خودروی چابک در دسته خودش شناخته می‌شود.

امکانات و قیمت فولکس‌واگن T-Roc

فولکس‌واگن T-Roc یک خودروی کراس‌اوور متعادل و با ارزش در بازار جهانی است. به همین دلیل، انتظار می‌رود که این خودرو با امکانات رفاهی متنوعی مجهز شود. بر اساس اعلام شرکت سازنده، نسخه‌های وارداتی T-Roc دارای امکانات زیر خواهند بود: شش کیسه هوا، رادار تشخیص تابلوها، سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک، کنترل کروز تطبیقی، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، دنده‌های پشت فرمان، صندلی‌های جلوی گرمکن، فرمان گرمکن، سقف پانوراما، فناوری LED در روشنایی، درِ برقی صندوق عقب، نورپردازی داخلی، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ترمز پارک برقی، اتوهلد، دکمه‌ی استارت، سیستم صوتی Beats، سنسورهای نور و باران، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، رانندگی خودکار در مسیر، رادار خوانای خطوط و سیستم خودکار پارک.

حتی اگر ابعاد خودروهای آلمانی کوچک باشد، در کشور ما به قیمت‌های بالایی به فروش می‌رسند. قیمت T-Roc از فولکس واگن نیز در حدود ۲.۵ تا ۳ میلیارد تومان است. با این مبلغ می‌توان گفت که فولکس واگن کراس‌اوور، رقیب قابل توجهی برای خودروهای مشابه از برند‌های لکسوس و تویوتا با مدل‌های سال ۲۰۱۸ و قبل‌تر در بازار ایران خواهد بود.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنید

برای مشارکت در گفتگو، ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو راهی سریع و آسان برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو هستند. برای بروز بودن، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی حقوق مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ است، و این وبسایت توسط سرورهای قوی پارس پک اداره می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی کلمه عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *