آپدیت جدید PowerToys با امکانات و تغییرات جذاب

 

PowerToys، یک نرم‌افزار کاربردی ویندوز با امکانات متنوع و جذاب، به‌روز شده است. در این به‌روزرسانی، تغییرات بسیار زیادی به PowerToys افزوده شده است که به کاربر امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد.

 

جدیدترین تکنولوژی‌ها

ویدئو مرتبط

PowerToys یکی از بهترین و برنامه‌های رایگان ویندوز است که معمولاً با آپدیت‌های متعددی به روز می‌شود. در نسخه جدید این برنامه نیز امکانات و تغییرات جدیدی مشاهده می‌شود. PowerToys ابزارهای متنوعی دارد که در آپدیت جدید، هر یک از آنها به امکانات جدیدی دست یافته است.

به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد در آپدیت جدید PowerToys تغییرات فراوانی اتفاق افتاده است. اما تغییرات اصلی را می‌توان در بخش Keyboard Manager، Color Picker، Peek و File Locksmith مشاهده کرد. در نسخه جدید اکنون می‌توانید در Keyboard Manager میانبرهایی برای باز کردن برنامه‌ها ایجاد کنید. همچنین Color Picker ظاهری جدید و هماهنگ با ظاهر کلی ویندوز به خود گرفته است. همچنین اکنون می‌توانید از Peek برای پیش‌نمایش درایوها استفاده کنید.

یکی از بهترین برنامه‌های رایگان برای ویندوز ۱۱، PowerToys است. این برنامه قابلیت‌های کوچکی به ویندوز اضافه می‌کند که کاربران را متعجب می‌کند. FancyZones ،Mouse Without Borders و PowerToys Run تنها چند ابزار جذابی هستند که این برنامه به ویندوز اضافه می‌کند.

PowerToys به‌طور کلی برای افرادی که کارهای پیچیده‌ای با ویندوز انجام می‌دهند، مفید است. با این حال، برای کاربران عادی نیز می‌تواند کاربردهایی داشته باشد. به عنوان مثال، Paste as Plain Text به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک کلید میانبر، متن را بدون قالب‌بندی خاصی در جای دیگری کپی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *