آیفون ۱۶ پرو: افزایش ظرفیت حافظه پایه به ۲۵۶ گیگابایت؟

تکنولوژی‌های دیجیتال

لطفاً سطح رضایت خود از خدمات دیجیاتو را مشخص کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو سپاسگزاریم.

به گفته یکی از منابع آگاه بازار، هر دو نسخه از آیفون ۱۶ پرو با حافظه داخلی پایه ۲۵۶ گیگابایت به زودی عرضه خواهند شد.

لطفاً در دیجیاتو عضو شوید تا از امکانات ویژه و بخش‌های مختلف این سایت بهره‌مند شوید.

تازه‌ترین اخبار فناوری

یکی از منابع آگاه از بازار ادعا می‌کند که هر دو نسخه از آیفون ۱۶ پرو با حافظه پایه ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس قرار خواهند گرفت، این اطلاعات از طریق یک پست در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (قبلاً توییتر) منتشر شده‌اند. در این صورت، برای اولین بار گزینه‌ی حافظه پایه ۱۲۸ گیگابایتی برای نسخه پرو حذف خواهد شد.

در حال حاضر، اپل آیفون ۱۵ پرو با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی را با هزینه ۹۹۹ دلار به بازار عرضه می‌کند. در عین حال، نسخه آیفون ۱۵ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به قیمت ۱۱۹۹ دلار برای مصرف‌کنندگان در دسترس است.

به نظر می‌رسد آیفون ۱۶ پرو به ظاهر با ظرفیت اولیه مشابه آیفون ۱۶ پرو مکس معرفی می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط حساب LeaksApplePro در ایکس، اپل قصد دارد ظرفیت اولیه فضای ذخیره‌سازی آیفون ۱۶ پرو آینده را به ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهد تا با کمترین ظرفیت ممکن آیفون ۱۶ پرو مکس همخوانی داشته باشد.

باید بگویم که این حساب کاربری، اخیراً هیچ ردپایی از افشای اطلاعات یا شایعات محکم درباره اپل ندارد. بنابراین، هنوز نمی‌توانم نظری در مورد درستی یا نادرستی این ادعا ارائه دهم. با این حال، این ادعا به چشم می‌آید و احتمالاً درست است. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی برای آیفون کافی است یا نه.

در صورتی که آیفون ۱۶ پرو با حافظه پایه ۱۲۸ گیگابایتی معرفی شود، کاربران هنوز می‌توانند از سه گزینه فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت استفاده کنند. در ماه ژانویه نیز اخباری غیررسمی منتشر شده که ادعا می‌کنند هر دو مدل آیفون ۱۶ پرو با دو برابر حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی دستگاه‌های آیفون ۱۵ پرو، از یک ترابایت به ۲ ترابایت ارتقا خواهند یافت.

در پایان، باید صبر کرد و دید چه تصمیمی اپل درباره ظرفیت حافظه پایه آیفون ۱۶ می‌گیرد.

مطالب مرتبط و اخبار

نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگوها عضو شوید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

توصیه‌های دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و اتومبیل هستند. اگر می‌خواهید در جریان باشید، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو مراجعه کنید.

تمام حقوق مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ است. این وبسایت توسط سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *