اتصال سایت به اداره پست و امکانات آن در دیجیاتو

تکنولوژی‌های دیجی

لطفا سطح رضایت خود از دیجیاتو را انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

از حمایت و همراهی شما در بهبود و بهره‌وری دیجیاتو قدردانی می‌کنیم.

اتصال ووکامرس به اداره پست

اگر شما مدیر آنلاین فروشگاه هستید و یا طراح سایت، احتمالا به اتصال سایت خود به اداره پست نیاز دارید. در این مقاله ما قصد داریم یک افزونه حمل و نقل را برای شما معرفی کنیم که به شما کمک می کند…

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف دیجیاتو، عضو ویژه دیجیاتو شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

جدیدترین پیشرفت‌های فناوری

توجه: دیجیاتو تنها یک نمایشگر برای این متن تبلیغاتی است و ویرایشگر هیچ مسئولیتی در مورد محتوای آن ندارد.

اگر شما به عنوان مدیر آنلاین یک فروشگاه اینترنتی فعالیت می‌کنید یا اگر به عنوان یک طراح وب فعالیت دارید، احتمالا نیاز به اتصال سایت خود به پُست را احساس کرده‌اید. در این نوشته، ما قصد داریم یک افزونه حمل و نقل رایگان و بسیار مفید را برای شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چه فوایدی از اتصال سایت به درگاه پست برای شما دارد؟

۱. محاسبه آنلاین هزینه ارسال:

اگر می‌خواهید هزینه ارسال به مشتریان خود را به دقت نشان دهید، حتما از این سرویس استفاده کنید. با وارد کردن وزن و قیمت محصولات و شهر خریدار، هزینه ارسال محاسبه شده و در صفحه تسویه حساب به نمایش درآمده و به خریدار نشان داده می‌شود.

دریافت آنلاین بارکد رهگیری پست:

همانطوری که اطلاع دارید نگرانی تمام خریداران آنلاین بارکد رهگیری پست است. انتشار لیست بارکدها در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد اعتماد مشتریان خوب است، اما پیدا کردن و کپی کردن اعداد زیاد بارکد برای خریدار مشکل است. آیا راه‌حل بهتری وجود دارد؟ بله، شما می‌توانید بارکد را در پروفایل مشتریان قرار دهید یا به صورت خودکار با متن دلخواه پیامک بفرستید! وب‌سرویس حمل و نقل شرکت cod24 قابلیت دریافت آنلاین بارکد رهگیری را برای فروشندگان فراهم می‌کند. شما می‌توانید این بارکد را در پروفایل مشتریان قرار دهید. وب‌سایت‌هایی مانند نیلی پلاس که مشتریان راضی زیادی دارند از این روش استفاده می‌کنند.

۳. ارسال پیامک در همه حالت های پستی:

وقتی شما از محل های اداری پست استفاده می کنید و بارکد دریافت می کنید، یک یا دو پیامک به مشتری ارسال می شود. اما اگر می خواهید در وضعیت های مختلف پستی و اهم تر از آن با متن دلخواه خود پیامک ارسال شود، و همچنین اگر می خواهید از برگشت مرسولات پیشگیری کنید، می توانید وضعیت های پستی را برای ارسال به خریدار یا فروشنده فعال کنید. انواع وضعیت هایی که می توانید با استفاده از پنل پستی cod24 پیامک ارسال کنید شامل ثبت مرسوله، آماده به ارسال، ارسال به مقصد، مشکل در باجه، برگشتی، ورود به استان توزیع می شود.

افزودن هزینه بسته بندی:

یکی از مشکلات فروشندگان در نمایش هزینه ارسال درست و واقعی در وبسایت، هزینه بسته بندی است. به عنوان فروشنده شما باید هزینه بسته بندی را پرداخت کنید. میتوانید یک مبلغ ثابت برای بسته بندی در نظر بگیرید و به هزینه ارسال اضافه کنید.

۵. پرداخت در محل پست:

برای استفاده از سرویس پرداخت در محل شرکت ملی پست باید از شرکت های واسطه استفاده کنید. این سرویس به صورت حضوری و در ادارات پست ارائه نمیشود. شرکت cod24 به عنوان بهترین شرکت واسط پستی این خدمت را ارائه می‌دهد. در این سرویس، مامور اداره پست هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بسته بندی را از درب منزل مشتری دریافت می‌کند. این مبالغ توسط اداره پست مقصد به شرکت واسط واریز می‌شود و سپس شرکت به فروشنده پرداخت می‌کند.

۶. خدمات اجاره در مقصد پست:

اگر نمی‌دانید خدمات اجاره در مقصد چیست مقاله اجاره در مقصد را بخوانید. در این روش، پست‌باز هزینه ارسال و هزینه بسته‌بندی را از مشتری درب منزل دریافت می‌کند و شرکت واسط پستی پس از واریز به اداره پست مقصد، به فروشنده پرداخت می‌کند. اگر وب‌سایت شما با وردپرس است و از ووکامرس استفاده می‌کنید می‌توانید برای اتصال وب‌سایتتان به درگاه شرکت ملی پست افزونه رایگان حمل و نقل cod24 را روی وب‌سایتتان نصب کنید. اگر وب‌سایتتان با برنامه‌نویسی اختصاصی نوشته شده است، اطلاعات وب‌سرویس حمل و نقل cod24 را به برنامه‌نویس وب‌سایتتان بدهید تا بر روی وب‌سایت شما پیاده‌سازی کند. اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید یا سوالی دارید با ما در میان بگذارید.

دانلود رایگان افزونه حمل و نقل

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را ثبت کنید

برای مشارکت در گفتگو با سایر کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

به‌روزترین اخبار فناوری، علم و خودرو را از طریق شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به دیجیاتو است | این وبسایت با استفاده از سرورهای قوی شرکت پارس پک پشتیبانی می‌شود

وارد حساب کاربری شوید

حساب کاربری بسازید

رمز عبور را فراموش کرده‌اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *