اعلام سیستم پرداخت جدید در دیجیاتو: ایکس مناسب برای تبدیل به حساب بانکی

تکنولوژی دیجیتال

لطفا خوشحالی خود را از دیجیاتو بیان کنید.

چگونه میتوانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در بهبود و پیشرفت دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

اطلاعات بیشتری درباره سیستم پرداخت ‌ایکس منتشر شد: یک پلتفرم برای تبدیل شدن به یک حساب بانکی. رئیس بخش پرداخت شبکه اجتماعی ایکس جزئیاتی از فعالیت‌های مرتبط با سیستم پرداخت‌های ایکس ارائه داده است.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه شوید.

جدیدترین تکنولوژی

ویدیوهای مرتبط

اعضای شبکه اجتماعی ایکس (توییتر قدیمی) در پایان روز می‌توانند از این سکو برای انجام خدمات مالی از جمله ارسال پول به دیگر کاربران، خرید محصولات از فروشگاه‌ها و حتی دریافت سود در حساب خود استفاده کنند.

رئیس بخش پرداخت شبکه اجتماعی ایکس توضیحی درباره فعالیت‌های سیستم پرداخت‌های ایکس ارائه داده است. او اظهار می‌کند که اعضای این شبکه اجتماعی می‌توانند از آن برای امور مالی استفاده نمایند.

«کریستوفر استنلی»، رهبر امنیت اطلاعات در شرکت پرداخت ایکس، بیان می‌کند که قابلیت‌های پرداخت در این شبکه اجتماعی نه تنها به پرداخت هدایا محدود نمی‌شود بلکه به یک سطح بالاتر از آن خواهد رسید. او در ارسال اخیر خود اعلام کرده است که این بخش از پلتفرم با یک کیف پول درون برنامه‌ای تجهیز خواهد شد که کاربران می‌توانند پول را ذخیره و به سایر کاربران ارسال کنند.

در شبکه اجتماعی ایکس، سیستم پرداخت استنلی به این موضوع اشاره می‌کند که هدف نهایی بخش پرداخت‌های ایکس، ایجاد یک اکوسیستم مالی کاملاً کارآمد است. در این اکوسیستم، کاربران هیچگاه مجبور به برداشت وجه برای انجام تراکنش‌های روزمره نیستند. او در توییت خود اظهار می‌کند: «هدف نهایی اینجاست که کاربران نیازی به برداشت پول از حساب خود نداشته باشند. اگر زمانی فرا رسید که یک کاربر می‌خواهد پولی از سیستم ما برداشت کند، در آن وضعیت ما شکست خورده‌ایم. کاربران باید هرگز نیازی به برداشت پول نداشته باشند و باید بتوانند هر نوع تراکنش مالی را که می‌خواهند، از طریق پلتفرم انجام دهند.»

استنلی این موارد را تنها سه روز بعد از آن مطرح می‌کند که ایکس چند روز پیش مجوز انتقال پول را در ایالت تنسی دریافت کرده است. بر اساس گزارش‌ها، با آخرین مجوزی که ایکس دریافت کرده، این شبکه اجتماعی اکنون مجوز انتقال پول را در ۲۵ ایالت آمریکا دریافت کرده است.

در دسامبر سال ۲۰۲۳، ایلان ماسک اعلام کرد که قصد دارد خدمات پرداخت درون‌برنامه‌ای را در اواسط سال ۲۰۲۴ در ایکس راه‌اندازی کند. در آن زمان، او اظهار داشت که امیدوار است خدمات مالی را زودتر فعال کند. برخی منابع آگاه می‌گویند که ویژگی‌های پرداخت ایکس ابتدا فقط برای برخی از ارزهای فیات قابل استفاده خواهد بود. اما برخی دیگر اعلام کرده‌اند که سیستم پرداخت ایکس به‌گونه‌ای طراحی شده است که از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند.

مقالات و اخبار مرتبط را مطالعه کنید و نظرات خود را درباره آن‌ها بنویسید. برای شرکت در گفتگو با دیگر کاربران، ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای جدیدترین اخبار فناوری، علم و خودرو، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو مراجعه کنید. برای بروز بودن، دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی حقوق وبسایت دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند پارس پک محفوظ است و از آن حمایت می‌شود.

ورود به اکانت

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمزعبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *