اعلان عرضه گوشی گلکسی S24 FE از سامسونگ در سال ۲۰۲۴

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو راضی بودید یا خیر؟

چگونه می توانیم تجربه بهتری برای شما ارائه دهیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو سپاسگزاریم.

احتمالاً گلکسی S24 FE در آخرین هفته‌های سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و باید تا انتهای سال ۲۰۲۴ منتظر معرفی آن باشیم.

برای استفاده از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد در دیجیاتو، عضو ویژه این پلتفرم شوید و ثبت‌نام کنید.

جدیدترین فناوری‌ها

ویدیوی مرتبط

سامسونگ در حال توسعه نسخه FE گلکسی S24 است و به نظر می‌رسد که این مدل در انتهای سال جاری در برخی بازارها عرضه خواهد شد. احتمالاً این زمان می‌تواند در ماه نوامبر یا حتی آخرین ماه سال ۲۰۲۴ باشد.

به گزارش GalaxyClub، سامسونگ قادر به آماده‌سازی گوشی Galaxy S24 FE تا اواخر تابستان سال ۲۰۲۴ نیست؛ بلکه زمان عرضه آن در برخی بازارها به هفته‌های پایانی سال جاری میلادی به تعویق افتاده و در اوایل سال ۲۰۲۵ نیز در برخی بازارهای دیگر عرضه خواهد شد.

همچنین منبع اطلاعاتی اعلام کرده است که نام رمز R12 به گوشی گلکسی S24 FE مربوط است. این منبع استدلال می کند که زیرا نام رمز R11 برای گوشی گلکسی S23 FE بوده و نیز نام رمز R10 به گلکسی S22 FE و نام رمز R9 به گلکسی S21 FE متعلق است، بنابراین نام رمز R12 ممکن است با گوشی گلکسی S24 FE ارتباط داشته باشد.

احتمالاً گوشی گلکسی S24 FE تابستان آینده روانه بازار نخواهد شد. اگر سامسونگ تصمیم بگیرد به برنامه‌ی سال گذشته‌ی خود وفادار باشد، ممکن است در هفته‌های آخر سال ۲۰۲۴ شاهد عرضه‌ی گوشی گلکسی S24 FE در برخی بازارها باشیم. همچنین در اوایل سال ۲۰۲۵ این گوشی در بازارهای بیشتری موجود خواهد بود.

در ماه‌های آینده، اطلاعات بیشتری درباره زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S24 منتشر خواهد شد. این شرکت در ژانویه گلکسی S24 را معرفی کرد و اکنون به نظر می‌رسد که برای معرفی گوشی‌های هوشمند تاشوی سری گلکسی Z، همراه با محصولات دیگری مانند گلکسی تب S10، گلکسی واچ ۷ و گجت پوشیدنی گلکسی رینگ، آماده است. براساس ادعاهای منابع آگاه، کاربران ممکن است منتظر گوشی گلکسی S24 FE هم باشند.

همانطور که گفته شد، هنوز تعداد زیادی اطلاعات درباره گلکسی S24 FE منتشر نشده و باید صبر کرد تا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و پیشنهادات خود را بنویسید

برای شرکت در گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

دسترسی سریع‌ترین به اخبار فناوری، علم و خودرو از طریق شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است. برای بروز بودن، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو توجه کنید.

تمام حقوق وبسایت دیجیاتو توسط سرورهای قوی پارس پک محفوظ است و این وبسایت توسط آن پشتیبانی می‌شود.

ورود به اکانت

ساخت اکانت

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *