افزایش ۵۲۷ درصدی سهم بازار گوشی‌های پیکسل در ژاپن

دیجیاتوستاره

لطفا از دیجیاتو راضی هستید یا خیر؟

چطور میتوانیم تجربه شما را بهبود بخشیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در توسعه بهتر دیجیاتو ممنونیم.

در بازار ژاپن، سهم بازار گوشی‌های پیکسل با ۵۲۷ درصد افزایش، به افزایش رسید! اپل همچنان در رتبه اول از نظر میزان فروش در بازار ژاپن قرار دارد.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

تکنولوژی جدید

ویدیو مرتبط

به نظر می‌رسد که گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل در بازار ژاپن با افزایش بی‌سابقه مواجه شده‌اند. این محصولات در این کشور آسیایی رشد ۵۲۷ درصدی در سهم بازار را تجربه کرده‌اند، که برای همه تعجب‌آور است.

به اطلاعات IDC، پیکسل‌ها در بازار ژاپن همچنان به فروش پیشرفت می‌کنند. اعداد سه‌ماهه آخر سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که سهم بازار گوشی‌های این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل (۲۰۲۲)، با ۵۲۷ درصد رشد داشته است. به طور واقعی، گوگل تنها نام تجاری گوشی‌هوشمندی است که در این بازه زمانی رشد کرده است.

این عملکرد برای گوگل کافی نبود تا جایگاه دوم در فروش سالانه ۲۰۲۲ در ژاپن را به دست آورد و با تفاوت کوچکی از شارپ شکست خورد. با این حال، همچنان موفق شد سهم زیادی از بازار را به دست آورد و از ۱.۵ درصد در سال ۲۰۲۲ به ۱۰.۷ درصد در سال ۲۰۲۳ رسید. رتبه اول هم با ۵۱.۹ درصد به اپل تعلق دارد.

علت افزایش فروش گوشی‌های پیکسل در ژاپن

مطالعات Counterpoint نشان می‌دهد که رشد فروش گوشی‌های پیکسل در سه‌ماهه ابتدای سال ۲۰۲۳ در بازار ژاپن به دلیل افزایش عرضه این برند توسط سه اپراتور ژاپنی بوده است. همچنین، این شرکت اشاره کرده است که خروج برخی برندهای تلفن همراه از بازار ژاپن، به رشد فروش گوشی‌های برند پیکسل کمک بسیاری کرده است.

بنابراین ترکیبی از گسترش عرضه گوشی‌های پیکسل، کاهش فروش برندهای دیگر به دلیل خروج از بازار و عرضه پیکسل ۸a در آینده، باعث افزایش فروش این برند شده است.

باید صبر کرد و دید که آیا این افزایش در فروش به مدت طولانی خواهد بود یا فقط یک رشد کوتاه‌مدت است. در هر حالت، اگر گوگل قصد دارد تعداد بیشتری گوشی پیکسل بفروشد، باید سرعت و حجم تأمین گوشی‌های خود را در کشورهای آسیایی از جمله ژاپن، افزایش دهد.

مقالات و اخبار مرتبط را مطالعه کنید

نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگو با دیگر کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

توصیه‌های دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین روش برای دسترسی سریع به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو پیوسته باشید.

همه حقوق وبسایت دیجیاتو تحت حفاظت است. دیجیاتو با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *