افشای قیمت پیکسل ۸a گوگل و افزایش قیمت مورد انتظار

تکنولوژی دیجیتال

لطفاً سطح رضایت خود از دیجیاتو را مشخص کنید. چگونه می‌توانیم تجربه شما را بهبود بخشیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. از همراهی شما در بهبود و بهتر شدن دیجیاتو سپاسگزاریم.

قیمت گوگل پیکسل ۸a توسط یک وبسایت خرده‌فروشی منتشر شد و به نظر می‌رسد که پیکسل ۸a با افزایش قیمت تقریباً ۱۵۰ دلاری نسبت به نسخه قبلی عرضه خواهد شد.

برای دسترسی به ویژگی‌ها و بخش‌های مختلف دیجیاتو، عضو ویژه دیجیاتو شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

آخرین مباحث فناوری

ویدئوهای مرتبط

تا به حال اطلاعات و تصاویر مختلفی از گوشی پیکسل ۸a از گوگل منتشر شده و به تازگی هم رندرهایی از این مدل گوشی در چهار رنگ مختلف منتشر شده است. یک وب‌سایت فروشگاهی در کانادا هم اخیراً قیمت پیکسل ۸a را اعلام کرده است که نشان‌دهنده افزایش تقریباً ۱۵۰ دلاری نسبت به مدل قبلی است.

با توجه به گزارش PassionateGeekz، یک فروشگاه آنلاین در کانادا قیمت گوشی پیکسل ۸a را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی تقریباً ۵۱۰ دلار (۷۰۸ دلار کانادا) و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز تقریباً ۵۷۲ دلار (۷۹۲ دلار کانادا) قیمت دارد. به طور خلاصه، قیمت گوشی جدید گوگل نسبت به زمان عرضه گوشی پیکسل ۷a، حدوداً ۱۴۴ دلار افزایش یافته است.

اگر قیمت افزایش یافته‌ی گوگل پیکسل ۸a را تایید کنیم، پرداخت حدود ۱۴۵ دلار بیشتر برای یک گوشی اقتصادی به نظر خیلی مناسب نمی‌آید. با این وجود، با توجه به گزارش‌های قبلی، ارتقاهایی در پیکسل ۸a ممکن است وجود داشته باشد. احتمالاً این گوشی با پردازنده تنسور G3، همراه با ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود.

منتظریم که گوشی پیکسل ۸a با نمایشگر OLED 6.1 اینچی، فرکانس تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی حداکثر ۱۴۰۰ نیت معرفی شود. این تلفن همان دوربین‌های پیکسل ۷a را دارا خواهد بود، به عبارت دیگر دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی.

دستگاه‌های سری A پیکسل همواره به عنوان یک گزینه مناسب در نظر گرفته می‌شوند که اکثر ویژگی‌های استاندارد گوشی‌های پیکسل را ارائه می‌دهند. با این حال، با نگاه به قیمت‌های اعلام شده، به نظر می‌رسد که پیکسل ۸a در رده گوشی‌های اقتصادی ممتاز قرار نمی‌گیرد.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌هایتان را ثبت کنید

برای شرکت در گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهاد من اینه که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو رو دنبال کنید، چون این شبکه‌ها سریع‌ترین منبع اطلاعات فناوری، اخبار علمی و خودرو هستند و اگر می‌خواهید همیشه به‌روز باشید، این کار خیلی مفیده.

تمامی اختیارات برای وب‌سایت دیجیاتو حفاظت شده است | دیجیاتو توسط سرورهای پشتیبانی شده از طریق پارس پک اداره می‌شود

ورود به حساب کاربری، ایجاد حساب کاربری، بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *