انتقاد سناتور آمریکایی از انحصار iMessage توسط اپل

دیجیاتو

لطفا از دیجیاتو راضی هستید یا خیر؟

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو قدردانی می‌کنیم.

یک سناتور آمریکایی به نام «الیزابت وارن» اظهار نظر کرده است که انحصار iMessage توسط اپل باعث حفظ تسلط آن بر بازار موبایل شده است. او با انتشار یک ویدیو، حمایت خود از شکایت وزارت دادگستری علیه اپل را نشان داده است.

برای استفاده از امکانات و ویژگی‌های ویژه دیجیاتو، ثبت نام کنید و عضو ویژه این سایت شوید.

تکنولوژی جدید

ویدیو مرتبط

سناتور «الیزابت وارن» ویدیویی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است که در آن اظهار کرده است که پیام‌های سبز (پیام‌های غیر iMessage که از طریق MMS یا SMS ارسال می‌شوند) به «روابط افراد آسیب می‌زند». او همچنین آن‌ها را به‌عنوان «یکی از روش‌های کثیف» توصیف کرده که «اپل برای حفظ انحصار خود بر بازار موبایل از آن استفاده می‌کند».

وارن با ایجاد این ویدیو، حمایت خود از شکایت ضدانحصار وزارت دادگستری علیه اپل را نشان داده است؛ هرچند با انتخاب یک استدلال نسبتاً عجیب. سناتور وارن در پست خود می‌گوید: «وقت آن رسیده که انحصار اپل در بازار موبایل را از بین ببریم».

او شرح داده است:

"پیام‌های سبز آیفون‌ها، ارتباطات را قطع می‌کنند. بله، کاربران غیرآیفون در سراسر جهان از پیام‌های گروهی محروم هستند. از چت‌های مربوط به تیم‌های ورزشی تا چت‌های تولد و برنامه‌های تعطیلات، آن‌ها از این نوع ارتباطات محروم هستند. پس چه کسی مسئول است؟ اپل."

برای حفظ انحصار، اپل از iMessage استفاده می‌کند. او در ویدیو اشاره کرد به اپلیکیشن Beeper Mini که iMessage را برای کاربران اندرویدی ارائه می‌داد و پس از مسدودشدن توسط اپل، از گوگل پلی حذف شد. او به پیام‌های سبز به‌عنوان تاکتیکی اشاره کرد که اپل برای تسلط بر بازار از آن استفاده می‌کند.

این تنها یکی از روش‌های خلافکارانه است که شرکت اپل برای حفظ انحصار خود بر روی بازار تلفن همراه از آن استفاده می‌کند. اپل از انحصار خود استفاده کرده تا امریکایی‌ها را در خدمات خود محدود کند و میلیاردها دلار سود بدست آورد. اپل حتی از هر تراکنش سهمی دریافت می‌کند و برنامه جدیدی را مسدود کرده است که کاربران اندروید اجازه دسترسی به iMessage و دریافت پیام‌های آبی را ندارند.

در پایان ویدیوی خود، سناتور وارن اظهار داشت:

به همین دلیل وزارت دادگستری ماه گذشته از شرکت اپل به دلیل رفتارهای جدایی‌افکن وسیع آن شکایت کرد؛ و این کار صحیح است. در حال حاضر زمان پایان دادن به انحصار اپل فرا رسیده است.

مقالات و اخبار مرتبط را مطالعه کنید و سپس دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید. برای شرکت در گفتگو با سایر کاربران، ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

توصیه‌های دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین روش برای دستیابی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات به‌روز را داشته باشید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

همه حقوق این وبسایت به دیجیاتو تعلق دارد | دیجیاتو با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *