انحصار iMessage و حمایت سناتور آمریکایی از شکایت ضدانحصار علیه اپل

تکنولوژی دیجیتال

لطفا نظر خود را از دیجیاتو بیان کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

پیام شما با موفقیت ثبت شد.

از حمایت شما در بهبود و بهتر شدن دیجیاتو سپاسگزاریم.

سناتور آمریکایی اظهار داشت: استفاده انحصاری از iMessage توسط اپل باعث حفظ تسلط آن بر بازار موبایل می‌شود. سناتور «الیزابت وارن» با انتشار ویدیو، حمایت از شکایت ضدانحصار وزارت دادگستری علیه اپل را نشان داد.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

جدیدترین تکنولوژی

ویدیوی مرتبط

سناتور "الیزابت وارن" ویدیویی را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است که در آن اظهار داشته که پیام‌های سبز (پیام‌های غیر iMessage که از طریق MMS یا SMS ارسال می‌شوند) "رابطه افراد را تخریب می‌کنند". او همچنین این پیام‌ها را به عنوان "یکی از تاکتیک‌های آلوده" توصیف کرده و مدعی شده که "اپل برای حفظ تسلط خود بر بازار موبایل از آن‌ها بهره می‌برد".

وارن با ضبط این ویدیو، حمایت خود از شکایت ضدانحصار وزارت دادگستری علیه اپل را نشان داده؛ مگر انتخاب استدلالی ناگوار. سناتور وارن در پست خود می‌گوید: «وقت آن رسیده که انحصار اپل در بازار موبایل را از بین ببریم».

او توضیح داده است:

پیام‌های سبز آیفون‌ها، ارتباطات را مختل می‌کنند. بله؛ کاربران غیر آیفون در سراسر جهان از پیام‌های گروهی محروم هستند. از چت‌های مرتبط با تیم‌های ورزشی تا چت‌های تولد و برنامه‌های تعطیلات، آن‌ها از چنین چیزهایی محروم هستند. پس چه کسی در اینجا مقصر است؟ اپل.

برای حفظ انحصار، اپل از iMessage استفاده می‌کند و با اشاره به اپلیکیشن Beeper Mini که iMessage را برای کاربران اندرویدی ارائه می‌دهد، اظهار کرده است که اپل از پیام‌های سبز به‌عنوان یک تاکتیک برای تسلط بر بازار استفاده می‌کند و این اپلیکیشن پس از چندین‌بار مسدودشدن توسط اپل و حذف شدن از گوگل پلی، از بازار خارج شده است.

«این تنها یکی از روش‌های ناپسند است که اپل برای حفظ تسلط کامل خود بر بازار موبایل از آن بهره می‌برد. اپل از تسلط خود استفاده کرده تا آمریکایی‌ها را در خدمات خود محدود کند و میلیاردها دلار سود به دست آورد. اپل حتی از هر تراکنش، قسمتی را دریافت می‌کند و برنامه جدیدی را مسدود کرده است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد از iMessage استفاده کرده و پیام‌های آبی دریافت کنند.»

در پایان فیلم خود، سناتور وارن اظهار می‌کند:

به همین دلیل وزارت دادگستری در ماه گذشته از اپل به دلیل رفتارهای جدایی‌افکن گسترده‌اش شکایت کرد؛ و این کار درستی است. اکنون زمان ازبین‌بردن انحصار اپل فرا رسیده است.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بنویسید

برای شرکت در بحث‌ها ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

بهترین روش برای آشنایی با جدیدترین اخبار فناوری، علم و خودرو، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی حقوق وبسایت دیجیاتو متعلق به آن می‌باشد | این وبسایت توسط سرورهای قدرتمند شرکت پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به اکانت

ایجاد اکانت جدید

فراموشی پسورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *