اندروید ۱۵: آیا سلامت تراشه حافظه داخلی گوشی‌ها نیز نمایش داده خواهد شد؟

تکنولوژی دیجیتال

لطفا اندازه رضایت خود از دیجیاتو را مشخص کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در بهبود و پیشرفت دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

احتمالاً در آینده، اندروید نشان خواهد داد که سلامت حافظه داخلی گوشی‌ها بهتر شده است. این ویژگی ممکن است در نسخه ۱۵ اندروید وجود داشته باشد.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه دیجیاتو، در آن ثبت‌نام کنید و عضو ویژه شوید.

آخرین پیشرفت‌های فناوری

ویدیو مرتبط

گوگل در حال توسعه ویژگی جدیدی برای نمایش وضعیت سلامت حافظه گوشی‌های اندرویدی می‌باشد.

با توجه به استفاده گسترده از گوشی‌های هوشمند امروزی برای انجام کارهای روزمره، احتمال خرابی برخی از اجزا و قطعات آنها وجود دارد. به همین دلیل، به نظر می‌رسد شرکت گوگل در حال کار بر روی بهبود پشتیبانی برای نمایش وضعیت قطعات دستگاه‌های اندرویدی، به ویژه حافظه ذخیره‌سازی، است.

آمار سلامت باتری هنوز یکی از این انتخاب‌ها نیست. بسیاری از گوشی‌های اندرویدی قادر به نمایش وضعیت باتری هستند؛ از جمله گوشی‌های سامسونگ و وان پلاس. با این حال سیستم‌عامل اندروید از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند. همچنین گوگل می‌تواند تعداد چرخه‌های باتری را نمایش دهد، اما این امکان فقط برای دستگاه‌های جدید است.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که سیستم‌عامل اندروید در حال آماده شدن برای پشتیبانی از نمایش وضعیت سلامت حافظه ذخیره‌سازی در گوشی‌ها است. به گزارش AndroidAuthority، به تازگی یک API جدید در نسخه بتای اندروید ۱۵ مشاهده شده است که می‌تواند وضعیت تراشه حافظه ذخیره‌سازی را در گوشی‌های اندرویدی نمایش دهد. این ویژگی با ارائه درصد، وضعیت تراشه را بر اساس شاخص‌های تراشه‌های UFS نشان می‌دهد. بنابراین منتظریم که گوگل این ویژگی را به نسخه جدید سیستم‌عامل خود اضافه کند.

موبایل‌های پیکسل با دقت ۱ درصد، ویژگی سلامت حافظه را نمایش می‌دهند. به‌عنوان نمونه، اگر یک گوشی پیکسل با سلامت حافظه ۹۸ درصد داشته باشد، این ویژگی سلامت حافظه را ۹۹ درصد نشان می‌دهد. با این حال، برخی دیگر از دستگاه‌ها، سلامت حافظه را با دقت ۱۰ درصد نشان می‌دهند؛ به‌عنوان نمونه، یک دستگاه با ۹۲ درصد سلامت ذخیره‌سازی، ۱۰۰ درصد را گزارش می‌دهد.

ویژگی‌های ممکن دیگر در اندروید ۱۵

نمی‌دانیم دقیقاً زمان اجرای این ویژگی‌ها چه زمانی خواهد بود، اما احتمالاً در Android 15 اجرا خواهند شد. این نسخه احتمالاً ویژگی‌های مختلف دیگری نیز خواهد داشت. هر نسخه جدید اندروید سعی دارد که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را بهبود بخشد. Android 15 ممکن است از هوش مصنوعی برای ارائه پیشنهاد‌های هوشمندتر، بهبود پیش‌بینی متن ورودی و یا بهبود ویژگی‌هایی مانند Google Assistant استفاده کند. به علاوه، ممکن است ویژگی‌های جدید و بهبودات برای حفاظت از کاربران در برابر نرم‌افزارهای مخرب، حملات فیشینگ و سایر تهدیدات امنیتی معرفی شود.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه دهید

برای شرکت در بحث با کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین راه برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، بهترین راه این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

همه حقوق وبسایت دیجیاتو توسط شرکت پارس پک محفوظ است و از سرورهای قدرتمند آن پشتیبانی می‌شود.

ورود به اکانت

ساخت اکانت

فراموشی پسورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *