اپل در حال مذاکره برای حق پخش مسابقات جدید فیفا با ارزش ۱ میلیارد دلار

اکترونیکس

لطفا تجربه خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از حمایت شما در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو سپاسگزاریم.

احتمالاً اپل با یک قرارداد ۱ میلیارد دلاری، حق پخش مسابقات جدید فیفا را در اختیار خواهد داشت. به نظر می‌رسد اپل در حال مذاکره با فیفا برای به دست آوردن حق پخش مسابقات جدیدی است که به سبک جام جهانی برگزار می‌شود.

برای استفاده از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد در دیجیاتو، عضو ویژه این پلتفرم شوید و ثبت‌نام کنید.

آخرین پیشرفت‌های تکنولوژی

ویدیوهای مرتبط

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، اپل در حال مذاکره با فیفا است تا بتواند قراردادی به ارزش یک میلیارد دلار برای حق پخش مسابقات جدید به سبک جام جهانی که در سال آینده در ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد، امضا کند. در ابتدا، فیفا انتظار داشته که ۴ میلیارد دلار بابت این قرارداد دریافت کند، اما به نظر می‌رسد ارزش نهایی این قرارداد تنها یک چهارم این مبلغ خواهد بود.

با توجه به گزارش سه منبع مطلع، نیویورک تایمز اعلام کرده است که قرارداد بین اپل و فیفا به احتمال زیاد تا انتهای این ماه اعلام خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا اپل حق انحصاری برای پخش این مسابقات را خواهد داشت یا خیر، اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، این برای فیفا بار اول است که یک قرارداد جهانی با یک شرکت منعقد می‌کند.

تلاش شرکت اپل برای به دست آوردن حق پخش مسابقات جدید فیفا، مسابقاتی که در این گزارش به آن اشاره شده است، به نظر می‌رسد رقابتی به سبک جام جهانی برگزار خواهد شد که بدون توجه به محدودیت‌های زمانی برگزار خواهد شد، این مسابقات برای اولین بار در تابستان سال آینده در ایالات متحده برگزار خواهد شد. ابتدا برنامه برگزاری این مسابقات در سال ۲۰۲۱ در چین برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا این برنامه لغو شد. اخیراً گزارش شده است که برنامه‌ریزی نامناسب و تأخیرهای مکرر باعث شده تا اسپانسرها برای مشارکت در تأمین هزینه‌ها متردید شوند.

در صورتی که اپل قادر به امضای این توافق شود، شهروندان کوپرتینویی به دومین قرارداد ورزشی بزرگ خود دست خواهند یافت. این شرکت قبلاً توافقی برای پخش بازی‌های لیگ فوتبال MLS آمریکا امضا کرده بود. اپل امیدوار است که این توافقات بتواند تعداد اشتراک‌دهندگان سرویس اپل تی‌وی پلاس را افزایش دهد.

در گزارش جدیدی از نشریه The Athletic آمده است که اپل نیز قصد دارد قسمتی از حق پخش بازی‌های بسکتبال NBA را از فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ بدست آورد. قراردادهای NBA به طور معمول برای ۱۰ سال یا حتی بیشتر منعقد می‌شوند. همچنین، آمازون، ESPN و گوگل/یوتوب نیز به عنوان رقبایی برای اپل در بخش حق پخش NBA شناخته می‌شوند.

مطالب و خبرهای مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنید

برای تبادل نظر با کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای پورتال دیجیاتو

فضای مجازی دیجیاتو بهترین روش برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر تمایل دارید همیشه به‌روز باشید، حتماً پورتال دیجیاتو را دنبال کنید.

همه حقوق این وبسایت به دیجیاتو تعلق دارد | دیجیاتو با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به اکانت

ایجاد اکانت

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *