اپل و قرارداد ۱ میلیارد دلاری با فیفا برای پخش مسابقات جدید

تکنولوژی‌های دیجی

لطفا از دیجیاتو راضی هستید یا خیر؟

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمندتر دیجیاتو سپاسگزاریم.

به نظر می‌رسد که اپل در حال مذاکره با فیفا برای به دست آوردن حق پخش مسابقات جدیدی است که به سبک جام جهانی برگزار خواهد شد، و این مذاکره ممکن است با قراردادی به ارزش ۱ میلیارد دلار به پایان برسد.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف، در دیجیاتو ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

آخرین پیشرفت‌های فناوری

ویدیوی مرتبط

گزارش نیویورک تایمز حاکی از مذاکرات اپل با فیفا است تا قراردادی به ارزش یک میلیارد دلار برای حق پخش مسابقات تازه‌ای به سبک جام جهانی که در سال آینده در ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد، امضا کند. ابتدا فدراسیون جهانی فوتبال به دنبال دریافت ۴ میلیارد دلار بود، اما ارزش نهایی این قرارداد احتمالاً یک چهارم این مبلغ خواهد بود.

به گزارش نیویورک تایمز، قرارداد بین اپل و فیفا احتمالاً تا پایان این ماه اعلام خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا اپل حق پخش این مسابقات را به صورت انحصاری خواهد داشت یا خیر، اما اگر این اتفاق بیفتد، این بار اولین بار است که فیفا چنین قراردادی را با یک شرکت برای مسابقات جهانی امضا می‌کند.

تلاش شرکت اپل برای به دست آوردن حق پخش مسابقات جدید فیفا

این مسابقات که در گزارش مورد اشاره قرار گرفته است، یک رقابت جهانی به مدت یک ماه خواهد بود که برای اولین بار در تابستان سال آینده در ایالات متحده برگزار خواهد شد. ابتدا این مسابقات برنامه ریزی شده بود که در سال ۲۰۲۱ در چین برگزار شود، اما با شیوع جهانی ویروس کرونا این برنامه لغو شد. در حال حاضر گفته می شود که برنامه ریزی ناقص و تأخیرهای مکرر باعث شده تا اسپانسرها نیز برای مشارکت در تأمین هزینه ها متردید شوند.

در صورتی که اپل موفق به امضای این توافق شود، شرکت‌های کوپرتینویی به دومین قرارداد ورزشی بزرگ خود دست خواهند یافت. قبلاً این شرکت برای پخش بازی‌های لیگ فوتبال MLS آمریکا قراردادی امضا کرده بود. اپل امیدوار است که این توافق‌ها بتوانند تعداد مشترکان سرویس اپل تی‌وی پلاس را افزایش دهند.

در گزارشی منحصربه‌فرد از نشریه The Athletic اعلام شده که اپل نیز قصد دارد قسمتی از حق پخش مسابقات بسکتبال NBA را از فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ به دست آورد. قراردادهای NBA اغلب ۱۰ ساله یا حتی بلندتر هستند. آمازون، ESPN و گوگل/یوتوب همچنین به عنوان رقبای شرکت کوپرتینویی در جذب حق پخش NBA محسوب می‌شوند.

مطالب و خبرهای مرتبط

افکار و نظرات خود را بیان کنید

برای مکاتبه با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

بهترین روش برای دسترسی سریع به اخبار فناوری، علم و خودرو، استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است. اگر می‌خواهید همیشه به‌روز باشید، بهترین راه این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات برای وبسایت دیجیاتو محفوظ می‌باشد | دیجیاتو با استفاده از سرورهای پارس پک قدرتمند پشتیبانی می‌شود

فعال سازی حساب

ایجاد اکانت

بازنشانی پسورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *