ایلان ماسک و تعویق سفر به هند: برنامه‌ها و چشم‌اندازها

دیجیاتو → تکنولوژی‌های دیجیتال

لطفاً درجه راضی‌نمایی خود از دیجیاتو را مشخص کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو ممنونیم.

ایلان ماسک به دلیل مشکلاتی که در تسلا پیش آمده بود، سفر خود به هند را به تعویق انداخت. بر اساس گزارش‌ها، ماسک قصد دارد در هند سرمایه‌گذاریی به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد دلار انجام دهد و یک کارخانه جدید راه‌اندازی کند.

لطفاً در دیجیاتو ثبت نام کنید تا به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف دسترسی پیدا کنید و عضو ویژه این سامانه شوید.

آخرین تازه‌های تکنولوژی

ویدئوهای مربوطه

به دلیل مسائل اخیر در شرکت تسلا، ایلان ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. این شرکت خودروسازی آمریکایی در ماه‌های گذشته با چالش‌هایی مانند رقابت با رقبا و اخراج کارکنان روبرو شده و هفته گذشته نیز به دلیل مشکل در پدال گاز، تحویل خودروهای سایبرتراک را متوقف کرده بود.

رئیس‌مدیر عملیات تسلا قرار بود در این هفته با «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند، ملاقات کند، اما اکنون سفر او لغو شده و در زمان دیگری برگزار خواهد شد. ماسک در یک پست جدید اعلام کرده است:

"متأسفانه، تعهدات زیادی نسبت به تسلا وجود دارد که منجر به تأخیر در سفر به هند می‌شود، اما با شوق و اشتیاق منتظر دیدار در انتهای سال جاری هستم."

طرح‌های ایلان ماسک برای گسترش در بازار هند در حال آشوب است. هرچند ماسک جزئیات زیادی از برنامه‌های خود برای این سفر را فاش نکرده است، اما منابع خبری ادعا کرده‌اند که او قصد دارد به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کند. به گزارش رویترز، ماسک قصد دارد که کارخانه‌ای جدید در هند بنا کند و بازار رو به رشد خودروهای برقی را به عنوان یک فرصت شناخته است.

در یک پست قبلی، به افزایش بازار خودروهای الکتریکی در هند اشاره شده بود.

"هند تصمیم گرفته است که تا سال ۲۰۳۰، فقط خودروهای الکتریکی عرضه کند. این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار انرژی خورشیدی را داراست."

تصمیم الون ماسک برای به‌تعویق‌انداختن سفرش به هند، همچنین همزمان با اعلام برنامه درآمد سه‌ماهه اول شرکت تسلا، احتمالاً تأثیرگذار بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل، الون ماسک جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برگزار خواهد کرد تا گزارش مالی تسلا را ارائه دهد. البته، ابتدا سفر او به هند برای روزهای ۲۱ و ۲۲ آوریل برنامه‌ریزی‌شده بود.

در چند هفته گذشته، تسلا تلاش فراوانی برای رقابت با تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی نموده است، زیرا رقبا قیمت محصولات خود را به شدت کاهش داده‌اند. همچنین، گزارشی اخیر اعلام کرد که این شرکت در حال تنظیم بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود در سراسر جهان است. ماسک، با اشاره به این مسائل، اظهار کرد که برای دستیابی به سطح بالاتر، تسلا نیاز به بازنگری کامل در ساختار سازمانی دارد.

مطالب مرتبط و اخبار

نظرات و افکارتان را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگو ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادات دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین مکان برای دسترسی سریع به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی حقوق وبسایت دیجیاتو محفوظ است. این وبسایت با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود.

– ورود به پنل کاربری

– ایجاد حساب کاربری جدید

– بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *