ایلان ماسک و سفر به هند: طرح‌ها، مشکلات و تعهدات

نوشتار:

دیجیاتو

لطفاً میزان راضی‌بودن خود از دیجیاتو را انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری را برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در بهبود و بهره‌وری بیشتر دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

به دلیل مشکلاتی که در تسلا پیش آمده بود، ایلان ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخت. او قصد دارد در هند سرمایه‌گذاری‌هایی به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد دلار انجام دهد و کارخانه‌ای جدید راه‌اندازی کند، به گزارش‌های منتشر شده.

به دیجیاتو بپیوندید تا از امکانات ویژه و بخش‌های مختلف آن بهره‌مند شوید.

آخرین تکنولوژی‌ها

ویدئوهای مرتبط

به دلیل مشکلات اخیر در شرکت تسلا، ایلان ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. این شرکت خودروسازی آمریکایی در ماه‌های گذشته با چالش‌هایی مانند رقابت با رقبا و اخراج کارمندان مواجه بوده و هفته گذشته هم تحویل خودروهای سایبرتراک به دلیل مشکلات در پدال گاز متوقف شده بود.

برنده تسلا باید این هفته با نخست وزیر هند، نارندرا مودی، ملاقات کند، اما اکنون این سفر لغو شده است و در زمان دیگری برگزار خواهد شد. ماسک در یک پست جدید اعلام کرد:

"با تاسف، تعهدات فراوانی نسبت به تسلا وجود دارد که منجر به به تأخیر افتادن سفر به هند می‌شود، اما من با شوق و اشتیاق به این دیدار در انتهای امسال منتظرم."

برنامه‌های ایلان ماسک برای ورود به بازار در حال‌رشد هند، هنوز جزئیات زیادی را فاش نکرده است. اما منابع خبری ادعا می‌کنند که او قصد دارد به این کشور سرمایه‌گذاری حدود ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد. به گزارش رویترز، ماسک قصد دارد که کارخانه‌ای جدید در هند احداث کند و از بازار رو به رشد خودروهای برقی در این کشور به عنوان فرصتی مناسب یاد کند.

در یک پست قبلی، به افزایش بازار خودروهای برقی در هند اشاره شده بود، که در طی هفته گذشته رخ داده بود.

هند تصمیم گرفته تا سال ۲۰۳۰ فقط خودروهای الکتریکی عرضه کند. این کشور در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار انرژی خورشیدی را دارا می‌باشد.

تصمیم الن ماسک برای به تأخیر انداختن سفر خود به هند، همچنین با اعلام برنامه درآمد سه‌ماهه اول تسلا همزمان اتفاق افتاد، که این موضوع نیز احتمالاً تأثیرگذار بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت ماه)، الن ماسک جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برگزار خواهد کرد تا گزارش مالی تسلا را ارائه دهد. البته، ابتدا سفر او به هند برای ۲۱ و ۲۲ آوریل (امروز و فردا) برنامه‌ریزی شده بود.

در دوران اخیر، شرکت تسلا به‌وفور تلاش می‌کند تا با تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی رقابت کند؛ زیرا رقبا قیمت محصولات خود را به‌طور چشمگیری کاهش داده‌اند. همچنین، گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت در حال تعدیل بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود در سراسر جهان می‌باشد. الون ماسک اشاره کرده است که برای دستیابی به سطح بالاتر، تسلا به یک بازنگری سازمانی جامع نیاز دارد.

مطالب و اخبار مرتبط را مطالعه کنید

نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه دهید

برای شرکت در گفتگوها ثبت نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادات دیجیاتو:

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو روشی سریع‌تر برای دسترسی به آخرین اخبار در حوزه فناوری، علم و خودرو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، بهتر است شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی حقوق مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ است. این وبسایت با استفاده از سرورهای قوی و پشتیبانی شده توسط پارس پک فعالیت می‌کند.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *