ایلان ماسک و چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در هند

الکترونیک‌های توام

لطفاً ارزیابی خود از دیجیاتو را بیان کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه شما را بهبود بخشیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و توسعه بهتر دیجیاتو سپاسگزاریم.

ایلان ماسک، به دلیل مشکلاتی که در تسلا پیش آمده بود، سفر خود به هند را به تعویق انداخت. به گزارشات، ماسک قصد دارد در هند یک سرمایه‌گذاری بین ۲ تا ۳ میلیارد دلار انجام دهد و یک کارخانه جدید را راه‌اندازی کند.

برای عضویت در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید. با عضویت ویژه در دیجیاتو، به امکانات و بخش‌های ویژه دسترسی پیدا کنید.

آخرین تازه‌های فناوری

فیلم‌های مرتبط

به دلیل مشکلات اخیر در شرکت تسلا، ایلان ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. این شرکت خودروسازی آمریکایی در ماه‌های گذشته با چالش‌هایی مانند رشد رقبا و اخراج کارکنان روبرو شده است و همچنین در هفته‌ی گذشته تحویل خودروی سایبرتراک را به دلیل مشکل در پدال گاز متوقف کرده بود.

برنامه دیدار مدیرعامل تسلا با نخست‌وزیر هند، نارندرا مودی، که این هفته برگزار می‌شد، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد. الون ماسک در یک اظهارنظر جدید اعلام کرد:

"با تاسف، تعهدات سنگینی نسبت به تسلا دارم که موجب تأخیر در سفر به هند می‌شود، اما با اشتیاق منتظر دیدار در انتهای این سال هستم."

طرح‌های ایلان ماسک برای رشد بازار در هند

ایلان ماسک در مورد طرح‌هایش برای این سفر به تفصیل زیادی صحبت نکرده است، اما منابع رویترز ادعا کرده‌اند که او قصد دارد در این کشور یک سرمایه‌گذاری بین ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد. بر اساس این گزارش، ماسک قصد دارد که یک کارخانه جدید در هند احداث کند و از رونق کوچک اما پیشرفته خودروهای برقی در آن به عنوان یک فرصت استفاده کند.

در پست قبلی، به افزایش فروش خودروهای الکتریکی در بازار هند اشاره شد.

«هند تصمیم گرفته تا سال ۲۰۳۰، فقط خودروهای الکتریکی را به فروش برساند. این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار انرژی خورشیدی را دارد.»

تصمیم الون ماسک برای به تأخیر انداختن سفر خود به هند، همچنین با اعلام برنامه درآمد سه‌ماهه اول شرکت تسلا، به طور همزمان رخ داد، که این احتمالاً بر روی آن تأثیرگذار بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت‌ماه)، الون ماسک جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برگزار خواهد کرد تا گزارش مالی شرکت تسلا را ارائه دهد. البته ابتدا سفر او به هند برای ۲۱ و ۲۲ آوریل (امروز و فردا) برنامه‌ریزی شده بود.

در چند هفته گذشته، تسلا تمام توان خود را به کار گرفته است تا با تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی رقابت کند؛ زیرا رقبا قیمت محصولات خود را به شدت کاهش داده‌اند. همچنین، در گزارشی اخیر اعلام شد که این شرکت بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود را در سراسر جهان تنظیم می‌کند. ماسک به این مسائل اشاره کرده بود و گفته بود که تسلا برای دستیابی به سطح بالاتر، به یک بازبینی کامل سازمانی نیاز دارد.

مطالب و اخبار مرتبط را مطالعه کنید

نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه دهید

برای شرکت در گفتگو ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو: برای به‌روزترین اخبار فناوری، علم، و خودرو، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را فراموش نکنید.

تمامی اختیارات متعلق به وب‌سایت دیجیاتو است. این وب‌سایت با استفاده از سرورهای قوی پارس‌پک ارائه می‌شود.

ورود به حساب کاربری انجام دهید

ساخت حساب کاربری را آغاز کنید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *