بازنگری سفر ایلان ماسک به هند و برنامه‌های سرمایه‌گذاری در بازار خودروهای برقی

تکنولوژی

لطفا احساس راضی بودن خود از دیجیاتو را اعلام کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

پیام شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو سپاسگزاریم.

به دلیل مسائلی که در تسلا به وجود آمده بود، ایلان ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخت. بر اساس گزارشات، ماسک قصد دارد در هند سرمایه‌گذاری از ۲ تا ۳ میلیارد دلار انجام دهد و یک کارخانه جدید را راه‌اندازی کند.

به دیجیاتو بپیوندید و از امکانات ویژه و بخش‌های مختلف آن بهره‌مند شوید، با عضویت در عضویت ویژه دیجیاتو.

آخرین پیشرفت‌های فناوری

ویدیوهای مربوطه

به دلیل مسائل اخیر در شرکت تسلا، ایلان ماسک سفر به هند را به تعویق انداخته است. این شرکت خودروسازی آمریکایی در ماه‌های گذشته با مشکلاتی مانند رقابت با رقبا و اخراج کارمندان روبه‌رو بوده و هفته گذشته هم تحویل خودروهای سایبرتراک به دلیل مشکلات در پدال گاز متوقف شدند.

داشتند رییس اجرایی تسلا قرار بود این هفته با "نارندرا مودی"، نخست‌وزیر هند، دیدار کند، اما الان سفر او لغو شده و در زمان دیگری برگزار خواهد شد. ماسک در تازه‌ترین پست خود می‌گوید:

"متأسفانه، تعهدات زیادی نسبت به تسلا وجود دارد که باعث می‌شود بازدید از هند به تأخیر بیفتد، اما با شوق و شتاب منتظر دیدار در انتهای این سال هستم."

برنامه‌های ایلان ماسک برای گسترش در بازار هند درحال پیشروی است. ایلان ماسک جزئیات بسیاری از برنامه‌های خود برای این سفر را افشا نکرده است، اما منابع خبری اظهار داشته‌اند که او قصد دارد به میزانی بین ۲ تا ۳ میلیارد دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کند. طبق گزارشات، ماسک قصد دارد که کارخانه‌ای جدید در هند احداث کند و از رونق رو به رشد بازار خودروهای الکتریکی در این کشور به عنوان یک فرصت بهره ببرد.

در یک پست قبلی، به رشد بازار خودروهای برقی در هند اشاره کردم.

تا سال ۲۰۳۰، هند قصد دارد تنها خودروهای برقی را به فروش برساند. در حال حاضر، این کشور بزرگترین بازار انرژی خورشیدی را داراست.

تصمیم الون ماسک برای به‌تأخیر انداختن سفر به هند، همچنین با اعلام درآمد سه‌ماهه اول شرکت تسلا، احتمالاً بر روی او تأثیر گذاشته است. در تاریخ ۲۳ آوریل، ماسک جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برگزار می‌کند تا گزارش مالی تسلا را ارائه دهد. البته ابتدا سفر به هند برای ۲۱ و ۲۲ آوریل برنامه‌ریزی شده بود.

در چند هفته گذشته، تسلا سعی فراوانی برای رقابت با تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی کرده است؛ زیرا رقبا قیمت محصولات خود را به طور چشمگیری کاهش داده‌اند. علاوه بر این، در گزارشی اخیر اعلام شده بود که این شرکت در حال تنظیم بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود در سراسر جهان است. ماسک اشاره کرده بود که تسلا برای دستیابی به سطح بالاتر، به یک بازنگری کامل در ساختار سازمانی نیاز دارد.

مطالب مرتبط و اخبار مرتبط را بخوانید و نظرات و اندیشه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای شرکت در گفتگو و ارتباط با سایر کاربران، ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادات دیجیاتو:

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین روش برای دسترسی سریع به آخرین اخبار فناوری، علم، و خودرو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، بهترین کار این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق وبسایت دیجیاتو تحت حفاظت قرار دارد، این وبسایت با استفاده از سرورهای پرقدرت پارس پک به‌طور کامل پشتیبانی می‌شود.

ورود به اکانت

ایجاد اکانت جدید

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *