بررسی قیمت و مشخصات پیکاپ G9 گروه بهمن در بازار آزاد

دیجیاتو

لطفا احساس راضی‌تان از دیجیاتو را مشخص کنید.

چه اقداماتی می‌توانیم انجام دهیم تا تجربه شما بهبود یابد؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و توسعه بهتر دیجیاتو ممنونیم.

بررسی مبلغ خودرو G9 در حالت آزاد، جدول نوین گروه بهمن + ارقام اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت خودرو G9 در بازار آزاد مشابه بسیاری از خودروهای جدید وارد، پر از حباب است و برای کاهش این حباب باید صبور بود.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های مختلف دیجیاتو، در آن ثبت‌نام کنید و عضو ویژه شوید.

در آخرین مباحث تکنولوژی، پیکاپ G9 یکی از محصولات جدید گروه بهمن است که این روزها شاهد عرضه اولین نسخه آن در بازار هستیم. پس از ورود نسخه اول این خودرو به بازار، می‌توان قیمت آن را تا حدودی مورد بررسی قرار داد. البته لازم به ذکر است که قیمت پیکاپ G9 در بازار همانند خیلی از خودروهای جدید وارد، حباب دارد و برای کاهش این حباب باید صبر کرد.

در حال حاضر قیمت خودروی پیکاپ G9 در بازار آزاد برای نسخه‌های مختلف بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. این مبلغ به هیچ عنوان برای خرید یک خودروی مونتاژی قابل قبول نیست. به عنوان مثال، با صرف مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، می‌توانید خودروی رقیب این پیکاپ یعنی فوتون تونلند G7 را از بازار آزاد خریداری کنید و با ۶۰۰ میلیون تومان باقی‌مانده، یک خودروی کوییک اتوماتیک را در اختیار بگیرید!

در بازار آزاد، جدول قیمت پیکاپ G9 در اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت زیر است:

گروه بهمن این خودرو را در سه رنگ مختلف، یعنی آبی، سفید و مشکی تولید می‌کند. اکثراً، نسخه‌های مشکی از این خودرو دارای بالاترین قیمت در بازار آزاد هستند. از سوی دیگر، نسخه‌های آبی با تفاوت ۶۰ میلیون تومان نسبت به نسخه‌های مشکی، ارزان‌ترین پیکاپ G9 در بازار آزاد محسوب می‌شوند.

یکی از بزرگترین نقدها به پیکاپ گروه بهمن G9، عدم تطابق ابعاد و وزن خودرو با موتور نصب شده بر روی آن است. این پیکاپ دارای موتور چهار سیلندر دو لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت است که حداکثر توان ۱۹۵ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد. جعبه دنده هشت سرعته خودکار نیز مسئول انتقال قدرت در این پیکاپ دو تنی است. نزدیک ترین رقیب این پیکاپ یعنی فوتون اتوماتیک ایران خودرو دیزل که دارای قیمت کمتر و قدرت فنی بالاتر است، بهترین گزینه به عنوان جایگزین پیکاپ G9 در شرایط فعلی محسوب می شود.

مطالب و اخبار مرتبط را بخوانید

نظرات و دیدگاه‌های خود را اعلام کنید

برای شرکت در گفت‌وگو با دیگر کاربران ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

اطلاعات جدیدترین فناوری‌ها، علم و خودرو را از طریق شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بیابید. برای بروز بودن، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی مالکیت‌ها به وبسایت دیجیاتو تعلق دارد | دیجیاتو با استفاده از سرورهای پرقدرت پارس پک اداره می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *