بررسی مچ‌بند هوشمند Samsung Galaxy Fit 3 در دیجیاتو

دیجیاتو

لطفا از عملکرد دیجیاتو راضی هستید یا نه را مشخص کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و بهتر شدن دیجیاتو سپاسگزاریم.

بررسی دستبند هوشمند سامسونگ گلکسی واچ فیت ۳

فیت ۳ تفاوت‌های بسیاری با نسل قبلی خود دارد. در اینجا قصد داریم تا به بررسی دستبند Samsung Galaxy Fit 3 بپردازیم.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه دیجیاتو شوید و ثبت‌نام کنید.

تکنولوژی جدید

ویدیو مرتبط

چند سال پیش مچ‌بندهای ورزشی بسیار محبوب بودند، اما اکنون کمتر دیده می‌شوند و جای خود را به ساعت‌های هوشمند داده‌اند. مچ‌بند گلکسی فیت ۳ از شرکت Samsung آخرین مدل مچ‌بند هوشمند است که با فاصله زمانی از مدل قبلی عرضه شده است. این مدل تفاوت‌های زیادی با نسل قبل دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مچ‌بند گلکسی فیت ۳ بپردازیم. اگر تمایل به خرید یک مچ‌بند هوشمند با امکانات ورزشی و بهداشتی دارید، فیت ۳ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود باشد. منتظر بررسی کامل با دیجیاتو باشید.

یکی از دلایل اصلی کم‌پسندی مچ‌بندهای هوشمند، این است که شرکت‌ها تولید کمتری در این حوزه دارند. شرکت‌ها می‌توانند با عرضه ساعت‌های هوشمند پرقیمت، سود بیشتری به دست آورند، در حالی که سود مچ‌بندهای ورزشی ارزان، کمتر است، بنابراین بازار مچ‌بندهای ورزشی به سرعت کوچک‌تر می‌شود.

بند ورزشی Samsung Galaxy Fit 3 جذاب و جدید است، اما شرکت Samsung قصد عرضه آن در بازارهای آمریکا، بریتانیا و بسیاری از کشورهای اروپایی را ندارد. هیچ توضیح رسمی برای این تصمیم اعلام نشده است، اما ممکن است به دلیل حفظ جذابیت بازار ساعت‌های هوشمند باشد.

مرور ویدیوی مچ‌بند سامسونگ گلکسی فیت ۳ را می‌توانید در یوتوب تماشا کنید.

تماشای ویدیو از آپارات بسیار لذت بخش است.

ویژگی‌های مچ‌بند هوشمند گلکسی Fit 3 شامل جعبه‌ی خود مچ‌بند Galaxy Fit 3 و کابل شارژ USB-C است. در ضمن، دو دفترچه راهنما نیز همراه با فیت ۳ ارائه شده است.

طراحی، ابعاد و بند مچ‌بند Galaxy Fit 3 سامسونگ زیبا و سبک است. همچنین، این یک دستگاه کوچک است، اما به دلیل داشتن یک صفحه نمایش مستطیلی، تقریباً برای همه مناسب است. ابعاد این مچ‌بند ۴.۲۹×2.88×0.99 سانتی‌متر و وزن آن فقط ۳۶.۸ گرم است.

گوشی سامسونگ Galaxy Fit 3 با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد موجود است. ما همچنین در دیجیاتو دو مدل Galaxy Fit 3 را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای بررسی کرده‌ایم.

بندهای این مچ‌بند از جنس سیلیکون بسیار نرم هستند. همچنین اتصال بندها در این مدل با استفاده از دو دکمه در پشت مچ‌بند انجام می‌شود. این دکمه‌ها در مدل قبلی موجود نبودند، اما در این مدل تجربه استفاده کاربران را بسیار ساده‌تر کرده است.

اندازه صفحه نمایش ۱.۶ اینچ (۴ سانتی‌متر) از بندهای ورزشی متوسط ​​بزرگ‌تر است و این به این معنی است که خواندن اطلاعات در Fit 3 بسیار راحت‌تر خواهد بود. همچنین صفحه نمایش AMOLED رنگ‌های دقیق و زیبایی به نمایش می‌گذارد. به‌ویژه اگر یک صفحه نمایش سیاه برای این دستگاه انتخاب کنید، اما اگر واچ فیس روشن‌تری انتخاب کنید، حاشیه بزرگی دور آن وجود دارد که ظاهر آن را کمی کمتر جذاب می‌کند.

پاسخ به پیام‌ها و تماس

یکی از نقاط ضعف بزرگ گلکسی فیت ۳ سامسونگ، عدم حضور قابلیت تماس است. این مچ‌بند دارای هیچ اسپیکر یا میکروفونی نیست و به همین دلیل امکان مکالمه وجود ندارد. همچنین تنها می‌توانید پیام‌های دریافتی را از متن‌های پیش‌فرض ارسال کنید.

ویژگی‌های نرم‌افزار

بعد از فعال‌سازی، مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳ به راحتی با یک گوشی اندروید خصوصاً گوشی‌های سامسونگ هماهنگ می‌شود. اطلاعات نیز به سرعت بین دو دستگاه منتقل می‌شوند. با این حال، هنگام راه‌اندازی اولیه Galaxy Fit 3 با یک مشکل بزرگ روبرو شدیم. سامسونگ اعلام کرده است که این دستگاه با گوشی‌های اندروید و آیفون سازگار است، اما ما قادر نبودیم آن را به آیفون متصل کنیم. به نظر می‌رسد که Galaxy Fit 3 هنوز در نرم‌افزار iOS Galaxy Fit لیست شده نیست. اما احتمالاً این مشکل به زودی حل خواهد شد.

در مورد ناوبری گلکسی فیت ۳ باید بگوییم که کاربر یک دکمه در کنار دستگاه دارد. اگر این دکمه را یکبار فشار دهید، به صفحه اصلی منتقل می‌شوید. اگر دو بار آن را فشار دهید، یک فعالیت ورزشی شروع خواهد شد. در آخر، اگر می‌خواهید بند را خاموش کنید یا اطلاعات پزشکی خود را ببینید، باید آن را به مدت طولانی نگه دارید. هر فعالیت دیگری با لمس صفحه نمایش انجام می‌شود.

ورزش‌های مچ‌بند هوشمند Galaxy Fit 3

اولین چیزی که باید در مورد Galaxy Fit 3 و تمرین‌ها بدانید این است که هیچ GPS در آن وجود ندارد. البته می‌تواند از طریق Bluetooth به GPS تلفن شما متصل شود. بسیاری از مچ‌بندهای هوشمند از GPS صرف‌نظر می‌کنند، اما ما ترجیح می‌دادیم تا روی محصول ورزشی جدید سامسونگ قابلیت GPS را به‌طور مستقل ببینیم. در ادامه فعالیت‌های مختلف ورزشی پشتیبانی شده توسط Galaxy Fit 3 را ذکر کردیم.

شمارش گام‌ها، فعالیت‌های مرتبط با دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری، تردمیل، وزنه‌برداری، دوچرخه ثابت، کوهنوردی و سایر فعالیت‌ها انجام می‌شود. با فعال‌سازی هر یک از این بخش‌ها می‌توانید نتیجه آنها را روی ساعت و گوشی خود مشاهده کنید.

سلامت و خواب

گلکسی فیت ۳ دارای ردیاب خواب سامسونگ است و اگر تازه از یک ساعت هوشمند سامسونگ استفاده کرده‌اید، می‌دانید که یک نکته جالب درباره تجربه استفاده از این ویژگی وجود دارد. پس از چند شب استفاده از مچ بند ورزشی، شما یک «حیوان خواب» دریافت می‌کنید. هشت حیوان مختلف وجود دارند که هرکدام معنای خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی هرکدام آنها می‌پردازیم.

اگرچه این داده‌ها ممکن است دقیق و علمی نباشند، اما می‌توانند اطلاعات مفیدی راجع به الگوی خواب افراد فراهم کنند.

باتری و شارژ Galaxy Fit 3

گلکسی Fit 3 دارای باتری ۲۰۸mAh است که تقریباً دو سوم باتری Apple Watch Series 9 می‌باشد، اما به دلیل سیستم عامل ساده و عدم GPS، عمر باتری آن بیشتر از یک هفته است.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که با یک بار شارژ می‌توانید تا ۱۳ روز از گوشی استفاده کنید، اما اگر گزینه صفحه همیشه روشن را فعال کنید و از آن استفاده کنید، ممکن است به طور متوسط تقریباً چهار روز بتوانید از آن استفاده کنید.

موبایل‌های سامسونگ با استفاده از کابل ۲ پینی اختصاصی خود، به راحتی قابل شارژ هستند. همچنین، این کابل دارای آهنربا است که اتصال آن به دستگاه را بسیار آسان می‌کند.

خلاصه

در این مقاله به بررسی گجت فیتنس Galaxy Fit 3 پرداخته شد. اگر به دنبال یک بند فیتنس هوشمند هستید که اعلان‌ها را دریافت کنید، همچنین به عمر طولانی باتری و ردیابی فعالیت‌های ورزشی اهمیت می‌دهید، احتمالاً از Galaxy Fit 3 خوشتان می‌آید. اگر هم GPS برایتان ضروری است، باید بیشتر بپردازید. این مچ‌بند به عنوان رقیب اصلی Xiaomi Band 8 شناخته می‌شود. اما Galaxy Fit صفحه نمایش بزرگ‌تر و قیمت بالاتری دارد. همچنین تجربه‌ی جدیدتری برای کاربران فراهم می‌کند. در نهایت، باید با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود، مدل مورد علاقه را انتخاب کنید.

محتواهای و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنید

برای شرکت در گفتگو با کاربران ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای دسترسی سریعتر به اخبار فناوری، علم و خودرو، بهترین راه شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است. اگر می‌خواهید از آخرین اخبار مطلع شوید، بهترین کار این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

همه حقوق وبسایت دیجیاتو توسط سرورهای پارس پک قدرتمند حفظ می‌شود.

فعال سازی حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمزعبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *