بیتس پیل: بازگشت به ترکیب مدرن با فناوری جدید

الفترونیکس

لطفاً اندازه رضایت خود از دیجیاتو را اعلام کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه‌ای بهتر را برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو سپاسگزاریم.

یک تصویر از «لبرون جیمز»، ستاره بسکتبال، با یک نسخه احتمالاً جدید از اسپیکر بیتس Pill در دستش منتشر شده است.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه در دیجیاتو، به عنوان یک کاربر ویژه ثبت‌نام کنید و عضویت خود را در دیجیاتو تکمیل کنید.

جدیدترین تکنولوژی‌ها

تقریباً ۹ سال از ارائه آخرین نسخه اسپیکرهای بی‌سیم Beats Pill می‌گذرد و هیچ خبری از این اسپیکرهای محبوب ارائه نشده است. آخرین نسخه این سری، مدل Beats Pill Plus بود که در سال ۲۰۱۵ تحت مالکیت اپل با کانکتور لایتنینگ به بازار عرضه شد. حالا تصویر و ویدیویی از «لبرون جیمز»، بازیکن مشهور بسکتبال، منتشر شده است که در دست خود اسپیکری دارد که بسیار شبیه به نسخه‌ای جدید از سری Beats Pill است.

در ویدیوی پروفایل تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در اینستاگرام، مشاهده می‌شود که ستاره اصلی این تیم زیر باران قدم می‌زند و اسپیکر نقره‌ای را در دست دارد. این اسپیکر بسیار شبیه به سری بیتس پیل است، با این تفاوت که ظاهر آن کمی تغییر یافته است. به عنوان مثال، این اسپیکر دارای یک بند است که در نسخه‌های قبلی این محصول وجود نداشته است.

اسپیکرهای بیتس پیل بازگشتند. Beats اولین نسخه از اسپیکر سری پیل را در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد. سال ۲۰۱۳، نسخه دوم پیل به بازار آمد و بعداً اسپیکر بزرگ‌تر Pill XL نیز معرفی شد. پس از خرید شرکت بیتس توسط اپل در سال ۲۰۱۴، نسخه بیتس پیل پلاس در سال ۲۰۱۵ عرضه شد که آخرین مدل از این سری است. Beats همچنین در سال ۲۰۲۲ تمامی نسخه‌های پیل را از خط تولید خود خارج کرد.

با گذشت زمان، اسپیکرهای Pill Plus با نام تجاری Stussy از سوی بیتس عرضه شدند. اما از آن زمان، تقریباً دو سال گذشته و این محصولات محبوب دیگر در بازار دیده نمی‌شوند. با توجه به معرفی اسپیکر +Pill قبلی حدود ۹ سال پیش، به نظر می‌رسد که در حال حاضر فناوری‌های بلوتوث و دیگر پیشرفت‌ها در این زمینه، نسخه آینده اسپیکرهای بیتس پیل را با پیشرفت‌های چشمگیری همراه خواهد بود. با این حال، هنوز جزئیات دقیقی درباره این محصولات معرفی نشده است.

با مطالب و اخبار مرتبط آشنا شوید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارائه دهید

برای شرکت در گفتگو، ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو:

بهترین روش برای رسیدن به جدیدترین اخبار فناوری، علم و خودرو، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است. اگر می‌خواهید از آخرین تحولات مطلع شوید، حتماً حساب‌های دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

حقوق این وبسایت، دیجیاتو، به طور کامل حفظ شده است و از سرورهای قدرتمند پارس پک حمایت می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی کلمه عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *