تأخیر سفر ایلان ماسک به هند به دلیل مشکلات تسلا

تکنولوژی دیجیتال

لطفا سطح رضایت خود از دیجیاتو را مشخص کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از حمایت و همراهی شما در بهبود و بهبود دادن دیجیاتو سپاسگزاریم.

الان ماسک به دلیل دشواری‌های شرکت تسلا، سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. به گزارش‌ها، ماسک قصد دارد در هند یک سرمایه‌گذاری بین ۲ تا ۳ میلیارد دلار انجام دهد و یک کارخانه جدید راه‌اندازی کند.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه در دیجیاتو، عضو ویژه این وبسایت شوید و ثبت‌نام کنید.

در جدیدترین تکنولوژی‌ها، ویدیوهای مرتبط با «ایلان ماسک»، به دلیل مشکلات اخیر شرکت تسلا، سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. این شرکت خودروسازی آمریکایی در مدت گذشته با چالش‌هایی از قبیل رقابت رقیبان و اخراج کارمندان روبرو شده و هفته گذشته نیز تحویل خودروهای سایبرتراک خود را به دلیل مشکلات در پدال گاز متوقف کرده بود.

رئیس‌جمهور شرکت تسلا قرار بود این هفته با نخست وزیر هند، نارندرا مودی، دیدار کند، اما اکنون سفر او لغو شده و در زمان دیگری انجام خواهد شد. ماسک در یک پست جدید اعلام کرد:

با تاسف، تعهدات زیادی نسبت به تسلا وجود دارد که باعث تاخیر در بازدید از هند می‌شود، اما من با شوق منتظر دیدار در انتهای امسال هستم.

برنامه‌های ایلان ماسک برای ورود به بازار روبه‌رشد هند

ایلان ماسک در مورد جزئیات برنامه‌های خود برای سفر به این کشور صحبت زیادی نکرده است، اما منابع خبری ادعا کرده‌اند که او قصد دارد در این کشور یک سرمایه‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد. طبق این گزارش، ماسک قصد دارد که یک کارخانه جدید در هند ایجاد کند و از فرصت بازار کوچک اما رو به رشد خودروهای برقی آن به عنوان یک فرصت استفاده کند.

در پست گذشته، ما به رشد بازار خودروهای الکتریکی در هند اشاره کردیم.

هند تصمیم گرفته که تا سال ۲۰۳۰، تنها اتومبیل‌های الکتریکی را عرضه کند. این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار انرژی خورشیدی را دارا می‌باشد.

تصمیم الناقص ماسک برای به‌تأخیر انداختن سفر خود به کشور هند، همچنین با برنامه اعلام درآمد سه‌ماهه اول شرکت تسلا هم‌زمان شده است که این اقدام نیز احتمالاً بر آن تأثیرگذار بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت‌ماه) ماسک جلسه‌ای را با سرمایه‌گذاران خواهد داشت تا گزارش مالی شرکت تسلا را ارائه کند. البته سفر او به کشور هند ابتدا برای ۲۱ و ۲۲ آوریل (امروز و فردا) برنامه‌ریزی‌شده بود.

تسلا در چند هفته اخیر تلاش بسیاری برای رقابت با شرکت‌های خودروهای برقی چینی انجام داده است؛ زیرا رقبا قیمت محصولات خود را به شدت کاهش داده‌اند. علاوه براین، در گزارشی اعلام شده بود که این شرکت درحال تنظیم بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود در سراسر جهان است. ماسک اشاره کرده بود که برای رسیدن به سطح بالاتر، تسلا نیاز به بازنگری کامل سازمانی دارد.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بنویسید

برای شرکت در گفتگو با سایر کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو به‌عنوان روشی سریع و موثر برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو توصیه می‌شود. اگر به‌روز می‌خواهید بمانید، حتماً صفحات این شبکه‌ها را دنبال کنید.

همه حقوق وبسایت دیجیاتو توسط سرورهای پارس پک قدرتمند محفوظ است.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *