تأخیر سفر ایلان ماسک به هند به دلیل مشکلات تسلا

مصرفگران الکترونیکی

لطفا از دیجیاتو راضی بودن خود را انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو قدردانی می‌کنیم.

الان ماسک به دلیل مشکلات تسلا، سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. به گزارش‌ها، ماسک قصد دارد که در هند یک سرمایه‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد و یک کارخانه جدید راه‌اندازی کند.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه دیجیاتو شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

آخرین پیشرفت‌های فناوری

ویدئوی مرتبط

به دلیل مشکلات اخیر شرکت تسلا، الن ماسک تصمیم به تعویق سفر خود به هند گرفته است. شرکت خودروسازی بزرگ آمریکایی در ماه‌های گذشته با چالش‌هایی مانند رقابت با رقبا و اخراج کارکنان روبرو شده و در هفته گذشته نیز تحویل خودروهای سایبرتراک را به دلیل مشکل در پدال گاز متوقف کرده بود.

رئیس اجرایی تسلا باید این هفته با نخست وزیر هند، نارندرا مودی، دیدار کند، اما اکنون سفر او لغو شده است و در زمان دیگری انجام خواهد شد. ماسک در یک پست جدید اعلام کرده است:

متأسفانه، تعهدات بسیار سنگین نسبت به تسلا ایجاب می‌کند که بازدید از هند به تأخیر بیفتد، اما من بسیار مشتاقانه منتظر این دیدار در اواخر سال جاری هستم.

برنامه‌های ایلان ماسک برای ورود به بازار رو به رشد هند

ایلان ماسک در مورد جزئیات برنامه‌های خود برای این سفر صحبت زیادی نکرده است، اما منابع خبری اعلام کرده‌اند که او قصد دارد ۲ تا ۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند. براساس این گزارش، ماسک قصد دارد که یک کارخانه جدید در هند احداث کند و از فرصت رو به رشد خودروهای برقی در این بازار کوچک بهره ببرد.

در پست قبلی، به رشد بازار خودروهای الکتریکی در هند اشاره کردیم.

«هند تصمیم گرفته است که تا سال ۲۰۳۰، تنها خودروهای الکتریکی را عرضه کند. این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار انرژی خورشیدی را دارا می‌باشد.»

تصمیم ایلان ماسک برای به تعویق انداختن سفر خود به هند، همچنین با اعلام درآمد سه‌ماهه اول تسلا هم‌زمان شده که این امر نیز احتمالاً بر روی آن تأثیرگذار بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت‌ماه) ایلان ماسک جلسه‌ای را با سرمایه‌گذاران خواهد داشت تا گزارش مالی تسلا را ارائه کند. البته سفر او به هند ابتدا برای ۲۱ و ۲۲ آوریل (امروز و فردا) برنامه‌ریزی‌شده بود.

تازه‌اواخر، شرکت تسلا تلاش زیادی برای رقابت با شرکت‌های تولیدکننده خودروهای برقی چینی، که قیمت محصولات خود را به‌طور چشمگیری کاهش داده‌اند، صورت داده است. اخیراً گزارشی منتشر شده بود که اعلام کرد تسلا در حال تنظیم تعدادی از کارکنان خود در سطح جهان است. الون ماسک هم اشاره کرده بود که بعد از بررسی دقیق‌تر، تسلا نیازمند یک بازنگری سازمانی کامل است.

محتواهای و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه دهید

برای شرکت در گفتگو با کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادات دیجیاتو

استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش برای دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، بهتر است شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ می‌باشد. این وبسایت با استفاده از سرورهای قوی شرکت پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *