تجربه کنکور در دیجیاتو: راهنمایی‌ها و تدابیر امنیتی

دیجیاتو

لطفاً درجه راضی بودن خود از دیجیاتو را مشخص کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ارائه دهیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو بسیار سپاسگزاریم.

سازمان سنجش: در روزهای آزمون کنکور، اتصال به اینترنت قطع نمی‌شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اصرار داشت که اتصال به اینترنت در هیچ یک از بخش‌های آزمون اولیه کنکور قطع نخواهد شد.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این سایت شوید.

تکنولوژی جدید

رییس سازمان سنجش آموزش کشور، با تأکید بر این موضوع که اینترنت در هیچ‌کدام از حوزه‌های امتحانی نخستین اولویت کنکور قرار نمی‌گیرد، اظهار کرد: "دستگاه‌های اجرایی، نظامی، امنیتی و قضایی فعالانه برای برگزاری آزمون سراسری در شرایط کاملاً امن و سلامتی در حال فعالیت هستند."

"عبدالرسول پورعباس" در حین بیان این موضوع اظهار کرد: "با همکاری نیروهای پلیس فتا، شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و اقدامات لازم برای برخورد با آن‌ها انجام می‌شود؛ بنابراین، به داوطلبان و خانواده‌هایشان توصیه می‌شود که دیگر به فریب شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مبنی بر تقلب در آزمون کنکور وامانده نشوند، زیرا خسارات و محرومیت‌های ناشی از آن به هیچ وجه قابل جبران نیستند."

پورعباس اظهار کرد که اینترنت در هیچ یک از بخش‌های آزمون نخست کنکور قطع نمی‌شود و افزود: "برای حضور در جلسه آزمون، باید کارت شرکت در آزمون به صورت چاپی را همراه داشته باشید، همچنین اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است."

به گزارش دیجیاتو، در سال ۱۴۰۱ اقدام به قطع اینترنت در طول دوره‌ی کنکور شد که باعث بروز انتقادات فراوانی شد. پس از آن، وزیر ارتباطات در بهمن‌ماه همان سال، عذرخواهی کرد و اعلام کرد که قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور دیگر تکرار نخواهد شد، برای هر سطحی از اینترنت، سیار یا ثابت.

رصد امنیتی کانال‌های مجازی خلافکارانه

محمدحسین حاجیلو، معاون اصلی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، از والدین و داوطلبان خواست که به کانال‌های مجازی خلافکارانه فریب نخورند.

او تاکید کرد: «واجب است که افراد داوطلب هوشیار باشند و از تبلیغات دروغین تحت تأثیر نیافته و سرنوشت خود را به دست این افراد سودجو نسپارند؛ زیرا این سودجویان هدفی به جز فریب و فریبی کردن ندارند؛ بنابراین ضروری است که داوطلبانی که به شبکه‌های اجتماعی وارد می‌شوند و ادعا می‌کنند که تقلب و پذیرش مطلوبیت را تضمین کرده‌اند، هر چه زودتر از این شبکه‌ها که تمامی آن‌ها تحت نظارت امنیتی هستند، خارج شوند تا از پیش‌بینی‌های قانونی جلوگیری شود.»

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری، درباره عضویت داوطلبان آزمون در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب، هشدار داد و اظهار کرد: "طبق قانون، برخورد با تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده است، انجام شده و حاضری در جلسه آزمون سراسری با داشتن وسایل ارتباطی الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار، منجر به محرومیت از آزمون به مدت یک تا ۱۰ سال خواهد شد."

فراموش نشود که آزمون گروه‌های آزمایشی رشته‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی فردا صبح، در روز پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه، و آزمون هنر و زبان‌های خارجی نیز همان روز عصر برگزار خواهد شد.

همچنین آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی فردا صبح (۷ اردیبهشت) در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

لطفاً نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید. برای شرکت در گفتگو، می‌توانید ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

دیجیاتو، سریع‌ترین راه برای دستیابی به آخرین اخبار در زمینه‌های فناوری، علم، و خودرو است. اگر می‌خواهید همواره اطلاعات به‌روزی داشته باشید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق مرتبط با وب‌سایت دیجیاتو تحت حفاظت قرار دارد، و این وب‌سایت از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌کند.

ورود به اکانت

ایجاد اکانت

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *