تعطیلی پلتفرم Post News: انتهای یک جایگزین برای توییتر

تکنولوژی اطلاعات

لطفا مقدار رضایت خودتان از دیجیاتو انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ارائه دهیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در بهبود و توسعه دیجیاتو همراهی می‌کنید، از شما سپاسگزاریم.

پلتفرم Post News که به عنوان جایگزین توییتر شناخته می‌شود، برای همیشه متوقف خواهد شد. این شبکه اجتماعی، بدون نمایش هیچ تبلیغی، محتوای پولی از نشریات معتبر مانند Business Insider و Wired را به کاربران ارائه می‌دهد.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه دیجیاتو شوید و ثبت‌نام کنید.

تکنولوژی جدید

ویدیو مربوطه

پلتفرم پست نیوز، که در سال ۲۰۲۲ به عنوان جایگزین توییتر شروع به کار کرد، در حال تعطیل شدن است. بنیانگذار این پلتفرم و مدیرعامل سابق Waze، "نوام باردین"، توضیح می‌دهد که این پلتفرم به دلیل عدم رشد سریع به یک کسب و کار واقعی یا پلتفرم مهم تبدیل نشده است.

با حمایت شرکت مالی Andreessen Horowitz، پلتفرم از نوامبر ۲۰۲۲ به صورت نسخه بتا شروع به کار کرد و بنا به اظهارات بنیان‌گذار، انتظار می‌رود در چند هفته آینده تعطیل شود.

پست‌نیوز یک شبکه اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌های معروفی مانند Business Insider و Wired را برای کاربرانش فراهم می‌کند. در این سایت، به جای خرید اشتراک، کاربران برای هر مقاله فقط چند سنت باید پرداخت کنند.

تعطیلی سرویس جایگزین توییتر

باردین پس از رد کردن لیست انتظار خود در اوایل سال ۲۰۲۳، گفته شده بود که حدود ۴۳۰ نفر در این سرویس ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین یک اپلیکیشن موبایل برای Post News منتشر شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که هزینه توسعه و نگهداری این سرویس بیشتر از فعالیت کاربران آن بوده است.

نویسنده پست نیوز ایجاد می‌کند:

«ما یک ارتباط غیرضروری (پلتفرمی که ناشران در آن مشارکت می‌کنند) و نرم‌افزاری طراحی کردیم که بسیاری از تئوری‌های مرتبط با پرداخت‌های کوچک و تمایل مصرف‌کنندگان به خرید مقاله‌های جداگانه را تایید می‌کند. یک تجارت مصرف‌کننده، در مرکز خود، نیاز به پذیرش سریع مشتریان دارد و ما قادر به پیدا کردن ترکیب مناسبی از محصولات برای رسیدن به این هدف نشدیم.»

از چند روز آینده، کاربران اپلیکیشن اخبار پست قادر خواهند بودند که پست‌های خود را دانلود کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند تا آخر ماه مه، موجودی نقدی برای پرداخت مقالات را برداشت کنند.

پست نیوز تنها یک جایگزین برای توییتر نیست که مشکل در جذب مخاطبان خود را داشته؛ زیرا Pebble، یک رقیب قوی دیگر برای پلتفرم ایلان ماسک نیز در نوامبر ۲۰۲۳ تعطیل شد.

بعضی از سایت‌های دیگر که به‌جای توییتر برای ارتباط اجتماعی استفاده می‌شوند، هنوز هم فعال هستند. Mastodon و Bluesky از جمله این سایت‌ها هستند که همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و متا نیز سال گذشته Threads را راه‌اندازی کرد.

با مطالعه مقالات و اخبار مرتبط، دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید و در گفتگو با دیگر کاربران شرکت کنید. برای این کار می‌توانید ثبت‌نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

دیجیاتو بهترین مکان برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید از آخرین اطلاعات مطلع شوید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق این وبسایت به دیجیاتو تعلق دارد و از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به اکانت

ساخت اکانت

فراموشی پسورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *