تعویق سفر ایلان ماسک به هند به دلیل مشکلات تسلا و برنامه‌های سرمایه‌گذاری

دیجیاتو: انقلاب دیجیتالی است که زندگی‌مان را تغییر داده و باعث شده تا در همه جنبه‌های زندگی، از کار و تحصیل تا سرگرمی و ارتباطات، به شیوه‌های جدیدی نگاه کنیم.

لطفاً درجه راضی‌نمایی خود را از دیجیاتو مشخص کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه‌ای بهتر را برای شما ارائه دهیم؟

نظر شما با موفقیت ذخیره شد.

از شما که ما را در بهبود و بهتر شدن دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

ایلان ماسک به دلیل مشکلاتی که در شرکت تسلا به وجود آمده بود، سفر خود به هند را به تعویق انداخت. براساس گزارش‌ها، ماسک قصد دارد در هند سرمایه‌گذاریی به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد دلار انجام دهد و یک کارخانه جدید راه‌اندازی کند.

به دیجیاتو بپیوندید تا از امکانات منحصر به فرد و بخش‌های متنوع آن بهره‌مند شوید و عضوی ویژه دیجیاتو شوید.

در تازه‌ترین اخبار تکنولوژی، به دلیل مشکلات اخیر شرکت تسلا، ایلان ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. غول خودروسازی آمریکایی در ماه‌های گذشته با چالش‌هایی از جمله رقابت با رقبا و اخراج کارمندان مواجه شده و در هفته گذشته نیز تحویل خودروهای سایبرتراک به دلیل مشکلات در پدال گاز متوقف شده بود.

داشته است که مدیر عامل شرکت تسلا قرار بود در این هفته با نخست وزیر هند، نارندرا مودی، دیدار کند، اما اکنون این سفر لغو شده و به زمان دیگری موکول شده است. ماسک در یک پست جدید اعلام کرده است:

"متأسفانه، تعهدات فوق‌العاده سنگینی نسبت به تسلا وجود دارد که بازدید از هند را به تأخیر می‌اندازد، اما با شوق و پرتشنه منتظر دیدار در انتهای این سال هستم."

برنامه‌های ایلان ماسک برای توسعه بازار در هند در حال گسترش است. ایلان ماسک جزئیات بیشتری از برنامه‌های خود برای این سفر اعلام نکرده است، اما منابع رویترز ادعا می‌کنند که قصد دارد به مبلغ ۲ تا ۳ میلیارد دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کند. طبق گزارشات، ماسک قصد دارد که یک کارخانه جدید در هند احداث کند و از رشد بازار خودروهای برقی در این کشور به عنوان یک فرصت استفاده کند.

در مطلب پیشین، به افزایش فروش خودروهای الکتریکی در بازار هند اشاره شده بود.

"هند تصمیم گرفته تا سال ۲۰۳۰ فقط اتومبیل‌های الکتریکی را عرضه کند. این کشور در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار انرژی خورشیدی را دارد."

تصمیم ایلان ماسک به تأخیر انداختن سفرش به هند، همراه با اعلام درآمد سه‌ماهه اول تسلا، احتمالاً تأثیرگذار بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل، ماسک جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران خواهد داشت تا گزارش مالی تسلا را ارائه دهد، در حالی که ابتدا سفر او به هند برای ۲۱ و ۲۲ آوریل برنامه‌ریزی شده بود.

در چند هفته گذشته، تسلا سعی فراوانی کرده است تا با تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی رقابت کند؛ زیرا رقبا قیمت محصولات خود را به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده‌اند. به‌علاوه، در گزارشی اخیر آمده بود که این شرکت درحال تعدیل بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود در سراسر جهان است. ماسک به اشاره به این مشکلات، اظهار کرده بود که تسلا برای رسیدن به سطح بالاتر، نیازمند بازنگری کامل در ساختار سازمانی خود است.

پست‌ها و اخبار مربوطه را بخوانید، و در جریان باشید. نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید و در گفتگوها شرکت کنید. برای دسترسی کامل به امکانات، ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادات دیجیاتو

بهترین راه برای دستیابی سریع به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق مربوط به وب‌سایت دیجیاتو محفوظ است، که توسط سرورهای قدرتمند شرکت پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *