تعویق سفر ایلان ماسک به هند و برنامه‌های سرمایه‌گذاری در بازار خودروهای برقی

دیجیاتوست.

لطفاً سطح راضی‌بودن خود را از دیجیاتو مشخص کنید.

چه تغییراتی می‌توانیم ایجاد کنیم تا تجربه‌ی شما را بهبود بخشیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت گردید.

از همراهی شما در بهبود و پیشرفت دیجیاتو بسیار سپاسگزاریم.

به دلیل مشکلات شرکت تسلا، ایلان ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. براساس گزارش‌ها، ماسک قصد دارد در هند به اندازه ۲ تا ۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده و کارخانه‌ای جدید را افتتاح نماید.

برای دستیابی به امکانات ویژه و استفاده از بخش‌های مختلف در دیجیاتو، به عضویت ویژه دیجیاتو درآیید و ثبت‌نام کنید.

آخرین پیشرفت‌های فناوری

ویدیوی مرتبط

به دلیل مشکلات اخیر در شرکت تسلا، الن ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. این شرکت خودروسازی آمریکایی در چند ماه گذشته با چالش‌هایی مانند رشد رقبا و اخراج کارمندان مواجه بوده و هفته گذشته نیز تحویل خودروهای سایبرتراک به دلیل مشکل در پدال گاز را متوقف کرده بود.

مدیرعامل شرکت تسلا قرار بود که این هفته با «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند، ملاقات کند، اما اکنون سفر او لغو شده و به زمان دیگری موکول شده است. ماسک در یک پست جدید اظهار می‌کند:

با تأسف، تعهدات گرانقدر نسبت به شرکت تسلا باعث تأخیر در سفر به هند می‌شود، اما با اشتیاق منتظر دیدار در پایان سال جاری هستم.

برنامه‌های الان ماسک برای رشد بازار در هند در حال پیشروی است. الان ماسک در مورد جزئیات برنامه‌های خود برای این سفر صحبت نکرده است، اما منابع رویترز ادعا می‌کنند که او قصد دارد به این کشور سرمایه‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد. طبق این گزارش، الان ماسک قصد دارد کارخانه‌ای جدید در هند برپا کند و از بازار رشد کننده خودروهای برقی به عنوان یک فرصت بهره ببرد.

در یک نوشته قبلی، به پیشرفت بازار خودروهای الکتریکی در هند اشاره کردیم.

هند قول داده است تا سال ۲۰۳۰، فقط خودروهای الکتریکی را به فروش برساند. در حال حاضر، این کشور بزرگ‌ترین بازار انرژی خورشیدی را دارد.

تصمیم الون ماسک برای به‌تعویق‌انداختن سفر خود به هند، همچنین با اعلام برنامه درآمد سه‌ماهه اول تسلا هم‌زمان شده که این امر احتمالاً تأثیرگذار بر آن بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت‌ماه)، الون ماسک جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران خواهد داشت تا گزارش مالی تسلا را ارائه کند. البته سفر او به هند ابتدا برای ۲۱ و ۲۲ آوریل (امروز و فردا) برنامه‌ریزی‌شده بود.

در چند هفته گذشته، تسلا برای رقابت با تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی، تلاش فراوانی انجام داده است؛ زیرا رقبا قیمت محصولاتشان را به‌طور چشمگیری کاهش داده‌اند. علاوه بر این، در گزارشی اخیر اعلام شده بود که این شرکت در حال تعدیل بیش از ۱۰ درصد از کارکنانش در سراسر جهان است. ماسک اشاره کرده بود که برای رسیدن به سطح بالاتر، تسلا نیاز به بازنگری کامل سازمانی دارد.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگو ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

توصیه‌های دیجیاتو

فضای مجازی دیجیاتو به سرعتترین راه دسترسی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو می‌باشد. اگر می‌خواهید به روز باشید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق وبسایت دیجیاتو تحت حفاظت است، این وبسایت با استفاده از سرورهای قدرتمند پارس پک ارائه می‌شود.

ورود به اکانت

ساخت اکانت

بازیابی رمزعبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *