جذب سرمایه‌گذاران برای پروژه نئوم عربستان در دیجیاتو

الکترونیک

لطفا احساس خود از خدمات دیجیاتو را انتقال دهید.

چگونه می توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ذخیره شد.

از حمایت و همراهی شما در بهبود و توسعه بهتر دیجیاتو سپاسگزاریم.

به نظر می‌رسد عربستان قصد دارد با جذب سرمایه‌گذاران خارجی پروژه‌های نئوم خود را تکمیل کند. احتمالاً با برگزاری یک تور برای پروژه The Line، عربستان قصد دارد پیشرفت‌های این پروژه را به نمایش بگذارد.

برای استفاده از امکانات بیشتر و دسترسی به بخش‌های ویژه در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

تازه‌های تکنولوژی

صدها بانکدار و سرمایه‌گذار خارجی به نظر می‌رسد در آینده به پروژه نئوم عربستان سفر خواهند کرد. به نظر می‌رسد سازندگان این پروژه پرهزینه به دنبال جذب بودجه برای تکمیل آن هستند. عربستان قصد دارد با برگزاری یک تور، پیشرفت‌های انجام‌شده در پروژه The Line را به نمایش بگذارد. این پروژه ۱۷۰ کیلومتری به دلایل مالی، تنها ۲.۴ کیلومتر ساخته می‌شود.

بلومبرگ اعلام کرد که عربستان احتمالاً به عنوان میزبان سرمایه گذاران مختلف خواهد بود. هدف این تجمع و بازدید از نئوم، جلب توجه بانکداران و سرمایه گذاران به این شهر صحرایی است. قبلاً عربستان با برگزاری نمایشگاه در شهرهای مختلف از جمله نیویورک و لندن و با نمایش ویدیوهای واقعیت مجازی از این شهر، به دنبال ترغیب سرمایه گذاران به این پروژه جاه طلبانه بود.

جلب سرمایه‌گذاران برای پروژه نئوم عربستان

نئوم دارای بخش‌های مختلفی است و یکی از عجیب‌ترین آن‌ها، پروژه The Line است که به‌صورت یک شهر افقی ساخته می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۳۰ کامل شود. البته به‌نظر می‌رسد عربستان اخیراً خیال‌پردازی خود را برای این پروژه کاهش داده است. درحالی که دولت این کشور در مقطعی امیدوار بود تا سال ۲۰۳۰ حدود ۱.۵ میلیون نفر در The Line زندگی کنند، اکنون انتظار دارد که تا آن زمان کمتر از ۳۰۰ هزار نفر را در این شهر جای دهد.

به گفته برخی از منابع اطلاعاتی، تاکنون برخی از بانک‌های خارجی در ارائه وام‌های بزرگ به نئوم مردد بوده‌اند، زیرا عربستان هنوز به این پروژه تضمین دولتی نداده است. اکثر بودجه نئوم تاکنون از طریق تزریق سرمایه از سوی صاحب آن یعنی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی که تحت مدیریت ولیعهد، "محمد بن سلمان" قرار دارد، تأمین شده است.

عربستان قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ با استفاده از سرمایه‌های خارجی برنامه‌های چشم‌انداز خود را پیاده کند و امیدوار است که سالانه به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برسد که تقریباً سه برابر بیشتر از آنچه تاکنون دریافت کرده است.

مطالب و اخبار مرتبط را بخوانید

نظرات و دیدگاه‌های خود را بنویسید

برای مشارکت در گفتگو با دیگر کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

بهترین راه برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات به‌روز داشته باشید، بهترین کار این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات برای وبسایت دیجیاتو محفوظ می‌باشد | دیجیاتو توسط سرورهای پارس پک قدرتمند پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز ورود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *