جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای پروژه نئوم عربستان در دیجیاتو

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو چه احساسی دارید؟

چطور میتوانیم تجربه خرید بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و پیشرفت دیجیاتو سپاسگزاریم.

به نظر می‌رسد عربستان قصد دارد با برگزاری یک تور برای پروژه نئوم، سرمایه‌گذاران خارجی را جذب کند تا پیشرفت‌های انجام‌شده در پروژه The Line را به نمایش بگذارد.

برای استفاده از ویژگی‌ها و بخش‌های مختلف دیجیاتو، در آن ثبت‌نام کنید و عضو ویژه شوید.

در حال حاضر، تعداد زیادی از بانکداران و سرمایه‌گذاران خارجی قرار است در روزهای آینده به پروژه نئوم عربستان سفر کنند. این پروژه پرهزینه نیاز به جذب بودجه برای تکمیل آن دارد و سازندگان آن در حال تبلیغ و جذب سرمایه هستند. عربستان از طریق برگزاری یک تور قصد دارد پیشرفت‌های انجام‌شده در پروژه The Line را به نمایش بگذارد. این پروژه ۱۷۰ کیلومتری اما به دلایل مالی، تنها ۲.۴ کیلومتر از آن ساخته خواهد شد.

گزارش‌های منابع آگاه حاکی از این است که بلومبرگ معتقد است عربستان ممکن است میزبان سرمایه‌گذاران مختلف شود. هدف این ملاقات و بازدید از نئوم، جلب توجه بانکداران و سرمایه‌گذاران به این شهر بیابانی است. قبلاً عربستان با برگزاری نمایشگاه‌ها در شهرهای مختلف مانند نیویورک و لندن و با نمایش ویدیوهای واقعیت مجازی از این شهر، تلاش می‌کرد تا سرمایه‌گذاران را برای این پروژه جذاب ترغیب کند.

جلب سرمایه گذاران برای پروژه نئوم عربستان

نئوم دارای بخش‌های گوناگونی است و یکی از عجیب‌ترین آن‌ها، پروژه The Line است که به‌صورت یک شهر افقی ساخته می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۳۰ تکمیل شود. با این حال به‌نظر می‌رسد که عربستان اخیراً خیال‌پردازی خود را برای این پروژه کاهش داده است. در حالی که دولت این کشور در مرحله‌ای امیدوار بود تا سال ۲۰۳۰ حدود ۱.۵ میلیون نفر در The Line زندگی کنند، اکنون انتظار دارد که تا آن زمان کمتر از ۳۰۰ هزار نفر را در این شهر جای دهد.

به گفته بعضی از منابع اطلاعاتی، تاکنون برخی از بانک‌های خارجی در ارائه وام‌های بزرگ به نئوم مردد بوده‌اند، زیرا عربستان هنوز به این پروژه تضمین دولتی نداده است. اکثر بودجه نئوم تاکنون از طریق تزریق سرمایه از سوی صاحب آن یعنی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی که توسط ولیعهد، "محمد بن سلمان" اداره می‌شود، تامین شده است.

عربستان قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ از طریق جذب سرمایه‌های خارجی، برنامه‌های چشم‌انداز خود را پیاده‌سازی کند و امیدوار است که سالانه به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برسد که سه برابر بیشتر از مقدار فعلی آن است.

متون و خبرهای مرتبط

نظرات و افکار خود را بنویسید

برای مشارکت در گفتگو با دیگر کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادات دیجیاتو

فناوری، علم و خودرو از طریق شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین راه برای دسترسی به اخبار است. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، بهترین راه این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی مالکیت‌ها به وب‌سایت دیجیاتو تعلق دارد | پشتیبانی دیجیاتو از سرورهای قوی پارس پک انجام می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *