راهنمای فعال‌سازی سرویس پشت‌خطی رایتل در دیجیاتو

دیجیاتو

لطفا میزان رضایت خود از خدمات دیجیاتو را مشخص کنید.

چطور می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از حمایت شما در بهبود و پیشرفت دیجیاتو سپاسگزاریم.

چگونه می‌توان سرویس پشت‌خطی اپراتور رایتل را فعال کرد؟ این باعث می‌شود که همیشه در دسترس باشید و تماس‌هایتان را مدیریت کنید حتی در حین مکالمه.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه این پلتفرم شوید و ثبت‌نام کنید.

ابتکارات جدید در حوزه فناوری

فعال‌سازی سرویس پشت خطی رایتل به شما این امکان را می‌دهد که حتی در حین مکالمات با دیگران، همچنان در دسترس باشید و هیچ تماسی را از دست ندهید. برخی شغل‌ها و حرفه‌ها به گونه‌ای هستند که افراد بایستی به طور مداوم در تماس با دیگران باشند؛ این امکان برای این افراد بسیار مفید است.

با فعال‌سازی خدمت انتظار تماس، هر زمان که در حین گفتگو، تماس جدیدی به خط شما وارد شود، روی صفحه نمایش گوشی اطلاعیه‌ای از تماس جدید به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید پاسخ دهید یا آن را رد کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد راه‌اندازی خدمت پشت خطی رایتل، با ما همراه باشید.

کد پشت خطی شبکه رایتل یکتا است و مشابه سایر اپراتورها است. حتی مشترکین اپراتورهای بین‌المللی هم می‌توانند با شماره‌گیری این کد، سرویس انتظار را بر روی خط خود فعال کنند.

مشترکان رایتل می‌توانند با شماره‌گیری کد #۴۳* سرویس انتظار را فعال کنند. همچنین برای غیرفعال‌سازی آن، می‌توانند از کد #۴۳# استفاده کنند.

برای فعال‌سازی پشت خطی در گوشی‌های اندرویدی، علاوه بر کد مربوط، کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات گوشی خود این سرویس را فعال کنند. جستجوی «Call waiting» در بخش تنظیمات گوشی، راهی آسان برای این کار است.

بعد از پیدا کردن صفحه مرتبط، باز کردن کلید مربوطه لازم است تا این خدمت بر روی سیم‌کارت شما فعال شود.

اگر شما یک مشترک رایتل و کاربر iOS هستید، می‌توانید سرویس انتظار تماس را فعال کنید. به این منظور، از اپلیکیشن خود بر روی آیفون یا آیپد استفاده کنید و مراحل فعال‌سازی را دنبال کنید.

ابتدا به بخش تنظیمات گوشی خود بروید و روی گزینه "phone" کلیک کنید. در صفحه جدید، "Call waiting" را انتخاب کنید. حالا باید سیم‌کارت مورد نظر را انتخاب کنید تا این قابلیت برای آن فعال شود. در انتها با فشار دادن دکمه مربوطه، می‌توانید سرویس انتظار را برای خط خود فعال کنید.

برای غیرفعال‌سازی این خدمت، کافی است همین مسیر را مجدداً طی کرده و دکمه آن را در پایان خاموش کنید.

خلاصه

در اینجا شما با روش فعال‌سازی پشت خطی رایتل آشنا شدید. وقتی در حال مکالمه هستید، اگر تماس دومی دریافت کنید، در این حالت اطلاعی نمی‌برید و بوق برای شخصی که با شما تماس گرفته، پخش می‌شود؛ اما با فعال‌سازی این امکان، در تماس دوم صدای بیپ برای شما پخش می‌شود و می‌توانید از طریق صفحه نمایش موبایلتان به آن پاسخ دهید. همچنین برای شخصی که تماس دوم را برقرار کرده، پیغام «مشترک موردنظر درحال مکالمه است، لطفاً منتظر بمانید» پخش می‌شود.

سوالات متداول کاربران

بله؛ اگر دلخواه باشد، فردی که تماس اول را برقرار کرده است، می‌تواند منتظر بماند.

بله، این خدمت به صورت رایگان برای شما ارائه می‌شود.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بنویسید

برای ارتباط با کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهاد ما این است که برای به‌روز بودن در حوزه فناوری، علم و خودرو، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو مراجعه کنید. این شبکه‌ها سریعترین روش برای دسترسی به اخبار مربوط به این حوزه‌ها هستند.

تمامی حقوق وبسایت دیجیاتو توسط پارس پک و سرورهای قدرتمند آن محفوظ می‌باشد.

ورود به اکانت

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *