راهنمای فعال‌سازی سرویس پشت‌خطی همراه اول در دیجیاتو

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو راضی هستید یا نه؟ چه اقداماتی می‌توانیم برای بهبود تجربه‌ی شما انجام دهیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. از همراهی شما در بهبود و توسعه‌ی بهتر دیجیاتو سپاسگزاریم.

روش‌های فعال‌سازی سرویس پشت‌خطی همراه اول؛ مدیریت آسان تماس‌های شما

امکان فعال‌سازی سرویس پشت‌خطی همراه اول با دو روش مختلف امکان‌پذیر است که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید. از این روش‌ها استفاده کنید تا نگران از‌دست‌رفتن تماس‌های مهم نباشید.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه در دیجیاتو، عضو ویژه این پلتفرم شوید و ثبت‌نام کنید.

جدیدترین فناوری‌ها

ویدیوی مرتبط

انتقال بین دو تماس در لحظه، امکانی است که فعال‌سازی پشت خطی همراه اول برای شما فراهم می‌کند. گفتگو با شریک یا همسر از آن دست صحبت‌هایی است که بسیاری از افراد تمایلی به پایان دادن به آن ندارند، اما از سوی دیگر، گاهی ممکن است تماس مهمی بگیرید و از دست آن بیفتید. برای راحتی در هنگام گفتگو و جلوگیری از این نگرانی‌ها، در ادامه همراه ما باشید تا نحوه فعال‌سازی پشت خطی همراه اول را یاد بگیرید.

انتظار تماس یک قابلیت در سرویس تلفن است که به شما اطلاع می‌دهد که در هنگام مکالمه، یک تماس دیگر وارد می‌شود. شما می‌توانید تماس اولیه را در حالت انتظار قرار دهید تا به تماس دوم پاسخ دهید و سپس به راحتی بین دو مکالمه جابه‌جا شوید. در ادامه، با روش فعال‌سازی این قابلیت آشنا خواهیم شد.

برای فعال‌سازی پشت خطی در همراه اول، کد #۴۳* را شماره‌گیری کنید. این کد فعال‌سازی امکان استفاده از قابلیت پشت خطی برای سیم‌کارت شما را فراهم می‌کند.

چند لحظه پس از شماره‌گیری، پیام فعال‌سازی موفق "سرویس فعال شد" برای شما نمایش داده می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید که این کد پشت خطی تنها برای مشترکین همراه اول معتبر است و افرادی که اپراتور دیگری دارند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

اگر می‌خواهید این خدمت را لغو کنید، فقط کافی است با همان شماره‌ای که آن را فعال کرده‌اید، کد #۴۳* را شماره گیری کنید تا خدمت پشت خطی همراه اول غیرفعال شود.

برای فعال‌سازی سرویس Call Waiting روی گوشی اندروید، می‌توانید سرویس پشت خطی را نیز از طریق تنظیمات فعال کنید. به دلیل تفاوت در جایگاه این گزینه در هر نسخه اندروید، توصیه می‌شود که در بخش تنظیمات گوشی خود به دنبال "Call waiting" بگردید.

سپس به صفحه مربوطه رفته و برای هر یک از سیم‌کارت‌هایتان، "تماس در انتظار" را فعال یا غیرفعال کنید. با روشن کردن کلید، این سرویس فعال می‌شود و با خاموش کردن آن، غیرفعال می‌شود.

از بخش تماس‌های نیز می‌توان به این سرویس دست یافت. برای دسترسی به این سرویس، کافیست بر روی سه‌نقطه بالای صفحه کلیک کرده و گزینه «Settings» را انتخاب کنید. از اینجا به بعد، بسته به نسخه اندروید گوشی شما، مکان گزینه مورد نظر ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، در نسخه ۱۱ اندروید، این قابلیت در بخش «supplementary services» قرار دارد. پس از ورود به این بخش، می‌توانید تماس‌های در انتظار را فعال یا غیرفعال کنید.

در برخی ورژن‌های اندرویدی می‌توانید از طریق "تنظیمات بیشتر" سرویس مذکور را پیدا و فعال کنید.

برای فعال‌سازی سرویس پشت خطی همراه اول در iOS، کاربران باید از بخش تنظیمات، به گزینه «phone» بروند. سپس بر روی «Call waiting» کلیک کنند و سیم‌کارت مورد نظر را برای فعال‌سازی این قابلیت انتخاب کنند. در انتها، روی دکمه تایید بزنند تا سرویس انتظار تماس فعال شود.

نتیجه‌گیری

فعال‌سازی پشت خطی همراه اول به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی تماس‌هایتان را مدیریت کنید و هیچ تماس مهمی را از دست ندهید. در اینجا روش‌های فعال‌سازی پشت خطی همراه اول به دو شیوه مختلف آموخته شد.

پاسخ به سوالات معمول

نه؛ اگر خواسته باشید، فردی که تماس اول را برقرار کرده، می‌تواند منتظر بماند.

بله، این خدمت برای شما رایگان است.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بنویسید

برای مشارکت در گفتگو ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

بهترین راه برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را پیگیری کنید.

حقوق وبسایت دیجیاتو توسط سرورهای پارس پک قدرتمند حفظ می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *