ردمی K80: آینده‌ای در دنیای دیجیاتو

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو راضی بودید یا خیر؟

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو سپاسگزاریم.

احتمالاً گوشی ردمی K80 با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ به بازار عرضه خواهد شد. سری ردمی K80 احتمالاً برخی از ویژگی‌های موجود در K70 را حفظ می‌کند.

برای استفاده از خدمات و امکانات ویژه در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید تا بهره‌مندی از بخش‌های مختلف آن داشته باشید.

جدیدترین فناوری‌ها

ویدئوهای مربوطه

اطلاعات منتشرشده در فضای مجازی، تاحدی ویژگی‌های سری جدید ردمی K80 شیائومی را نشان می‌دهد. البته هنوز اطلاعات رسمی دقیقی در مورد این سری وجود ندارد، اما این اطلاعات عمومی می‌تواند ما را با گوشی‌های آینده شیائومی آشنا کند.

به گزارش منبع مطلع Digital Chat Station، در حال حاضر شیائومی دارای دو نسخه جدید از خانواده K به نام‌های Redmi K80 و Redmi K80 Pro است. هنوز جزئیات بیشتری در مورد زمان عرضه این دو گوشی موجود نیست، اما به نظر می‌رسد که این دو محصول در اواخر سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهند شد. این زمان انتخاب شده است زیرا تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۴ احتمالاً همزمان با آن‌ها عرضه خواهد شد.

ویژگی‌های احتمالی ردمی K80 شیائومی

از نظر سخت‌افزاری، احتمالاً باید منتظر ارتقا قابل‌توجهی در پردازنده باشیم. ردمی K70 از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند؛ در عوض شیائومی احتمالاً سری K80 را به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا حتی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ (بسته به دردسترس‌بودن آنها تا پایان سال) مجهز کند.

به علاوه، باید انتظار تغییرات خوبی در حوزه باتری داشت. شایعه وجود «باتری‌های آند سیلیکونی با ظرفیت بسیار بالا» برای ردمی K70 نشان می‌دهد که بهبودی در ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی وجود دارد. از لحاظ طراحی، انتظار می‌رود سری K80 عناصر آشنای K70 را حفظ کند، از جمله صفحه نمایش ۲K، قاب میانی فلزی و بدنه شیشه‌ای.

بدون تأیید یا رد اطلاعات فوق توسط منابع معتبر، احتمال وجود دارد که شیائومی مدل K80 از سری ردمی را با مشخصات، نام و زمان عرضه متفاوت، در بازارهای مختلف عرضه کند.

دستاوردها و اخبار ذات‌المرتبط

نقدها و اندیشه‌های شخصی خود را افزوده

جهت گفت‌وگو با افراد ثبت‌نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

بهترین راه برای دسترسی سریع به اخبار فناوری، علم و خودرو، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات برای وب‌سایت دیجیاتو محفوظ است | دیجیاتو از طریق سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *