رشد فروش سامسونگ در بازار موبایل هند و اولویت‌های دیجیاتو

تکنولوژی دیجیتال

لطفا احساس راضی‌تان از دیجیاتو را بیان کنید.

چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم تا تجربه شما بهبود یابد؟

نظر شما با موفقیت ذخیره شد.

از همراهی شما در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو بسیار سپاسگزاریم.

در بازار موبایل هند، سامسونگ دوباره به عنوان برترین شرکت اعلام شد؛ فروش آنها در فصل اول سال ۲۰۲۴ رشد یافته است. افراد کره‌ای تقریباً یک پنجم از بازار گوشی‌های هوشمند هند را در اختیار دارند.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

جدیدترین پیشرفت‌های فناوری

ویدیوی مربوطه

سامسونگ تازه در بازار جهانی عنوان برترین فروشنده موبایل را از اپل به دست آورده است. این شرکت بزرگ کره‌ای اکنون در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴، دوباره بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند در بازار هند است و در مقایسه با سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ رشد داشته است.

با توجه به آخرین آمار منتشرشده توسط شرکت تحقیقات بازار کانالیس، سامسونگ با سهم ۱۹ درصد، بزرگترین برند گوشی هوشمند در هند محسوب می‌شود. این شرکت کره‌ای در طول سه‌ماهه اول سال جاری حدود ۶.۷ میلیون گوشی هوشمند فروخته است که نشان‌دهنده رشد ۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است. کانالیس بیان می‌کند که عملکرد برتر سامسونگ به دلیل فروش بیشتر گلکسی S24 نسبت به نسل قبلی خود است. سری جدید پرچمدار سامسونگ با توجه به خدمات پس از فروش و ویژگی‌های هوش مصنوعی، در بازار هند عملکرد موفقی داشته است.

بعد از سامسونگ، شیائومی با فروش ۶.۴ میلیون گوشی هوشمند و تصاحب ۱۸ درصد از سهم بازار در بازار هند در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴، در رتبه دوم قرار گرفت. باید سامسونگ در آینده مراقب شیائومی باشد، زیرا تنها یک درصد تفاوت بین این دو وجود دارد. رشد سالانه شگفت‌انگیز ۲۹ درصدی شیائومی به دلیل فروش بسیار خوب گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه مانند ردمی ۱۳C 5G، ردمی نوت ۱۳ ۵G و پوکو X6 بوده است.

شرکت "ویوو" با فروش ۶.۲ میلیون گوشی هوشمند و دارا بودن ۱۸ درصد سهم بازار، در رتبه سوم قرار گرفت. این افزایش ۱۴ درصدی نسبت به فروش سه‌ماهه اول ۲۰۲۳ است. "اوپو" تنها برندی است که در بین پنج برند برتر بازار هند، با کاهش فروش روبه‌رو شده است. این شرکت در این بازه زمانی ۳.۷ میلیون گوشی هوشمند فروخته که در مقایسه با سه‌ماهه اول ۲۰۲۳، تقریباً ۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. رتبه چهارم به این برند تعلق دارد.

«ریلمی» در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴، ۳.۴ میلیون گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرد که این عدد ۱۷ درصد بیشتر از سال گذشته بود. این شرکت در رتبه پنجم بازار گوشی‌های هوشمند هند قرار گرفت. به‌طور کلی، بیش از ۳۵.۳ میلیون گوشی هوشمند در سه‌ماهه اول ۲۰۲۳ در هند فروخته شد. این مقدار ۱۵ درصد بیشتر از فروش گوشی‌های هوشمند در این کشور در مقایسه با سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ بود.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه دهید

برای شرکت در بحث‌ها و گفتگو با دیگر کاربران ثبت نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین راه برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات به‌روز داشته باشید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

همه حقوق این وبسایت به دیجیاتو تعلق دارد | دیجیاتو توسط سرورهای پارس پک قدرتمند پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *