رندرهای مفهومی اپل واچ X با اتصال بند مغناطیسی

تکنولوژی دیجیتال

لطفا از دیجیاتو راضی بودید یا نه انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو سپاسگزاریم.

رندرهای اصطلاحی اپل واچ X منتشر شد؛ طراحی نوین با اتصال بند مغناطیسی

احتمال دارد سیستم جدید بند اپل واچ ۱۰ باعث شود فضای بیشتری برای قرارگیری باتری بزرگتر فراهم شود.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه این پلتفرم شوید و ثبت‌نام کنید.

جدیدترین پیشرفت‌های تکنولوژی

ویدیوهای مرتبط

در تابستان سال گذشته، بلومبرگ خبر داد که احتمالاً اپل واچ X از سایر ساعت‌ها نازک‌تر خواهد بود و از اتصال مغناطیسی جدید برای تعویض بند استفاده خواهد کرد. اکنون در تصاویر مفهومی جدید می‌توانیم به روش جدید اتصال بند اپل نگاه کنیم.

براساس اطلاعات منتشرشده در Concept Central، طراحی‌های مفهومی اپل واچ ۱۰ حاکی از این است که دسته‌های مغناطیسی در بالا و پایین ساعت قرار می‌گیرند و بند ساعت به آن‌ها متصل می‌شود. به دلیل عدم وجود شیارهای بالا و پایین مانند ورژن‌های قبلی، این دسته‌ها باید فضای بیشتری برای باتری فراهم کنند. بنابراین انتظار می‌رود اپل واچ X دارای ظرفیت باتری بیشتری باشد.

در سال ۲۰۱۷، اپل به مناسبت دهمین سالگرد گوشی‌های خود، آیفون ۱۰ را معرفی کرد که دارای طراحی جدیدی بود. همچنین، در سال ۲۰۲۴، اپل برای جشن گرفتن دهمین سالگرد اپل واچ، سری X این ساعت هوشمند را با ظاهری متفاوت معرفی خواهد کرد که بند مغناطیسی دارد.

با توجه به گزارش‌ها و رندرها، به نظر می‌رسد که با یک رابط اتصال بند جدید روبرو خواهیم شد. در صورت صحت این شایعات، دیگر نمی‌توان از بندهای ساعت‌های قبلی این برند استفاده کرد. منتظریم که اپل نیز تغییراتی در نمایشگر این ساعت اعمال کند. احتمالاً حاشیه‌ها نازک‌تر و پنل نمایشگر روشن‌تر و کارآمدتر خواهد شد؛ به این ترتیب، اپل واچ X احتمالاً بهترین ظرفیت باتری را در میان ساعت‌های هوشمند این شرکت خواهد داشت.

همچنین اظهاراتی وجود دارد که اپل واچ ۱۰ شامل یک فناوری سنجش فشار خون جدید است که در صورت افزایش یا کاهش فشار خون به کاربران هشدار می دهد. احتمال دارد که اپل در پاییز سال ۲۰۲۴ اپل واچ X را معرفی کند.

درج مقالات و اخبار مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را ثبت کنید

برای مشارکت در گفتگو با سایر کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای دستیابی سریع‌ترین به اخبار فناوری، علم و خودرو، پیشنهاد می‌شود شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات به‌روز داشته باشید، بهترین راه این است که دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو حفظ شده است | دیجیاتو با استفاده از سرورهای پارس پک قدرتمند پشتیبانی می‌شود

ورود به اکانت

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *