رویداد ویژه اکسپریا ۲۰۲۴: معرفی گوشی جدید اکسپریا ۱ VI در دیجیاتو

این متن را می‌توان به شکل "دیجیاتو" بازنویسی کرد.

لطفاً احساساتتان را نسبت به دیجیاتو با ما به اشتراک بگذارید.

چگونه می‌توانیم تجربه‌ی بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت گردید.

از همراهیتان در بهبود و بهره‌وری بیشتر دیجیاتو سپاسگزاریم.

در تاریخ ۲۸ اردیبهشت، سونی قرار است رویداد ویژه‌ای به نام اکسپریا ۲۰۲۴ برگزار کند. احتمالاً در این رویداد، گوشی جدید اکسپریا ۱ VI معرفی خواهد شد.

برای دستیابی به امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف در دیجیاتو، به عنوان یک عضو ویژه در آن ثبت‌نام کنید و از امکانات ویژه آن بهره‌مند شوید.

جدیدترین تکنولوژی

ویدیوی مرتبط

شرکت سونی رسماً اعلام کرده است که برگزاری "رویداد خاص اکسپریا ۲۰۲۴" برای ۱۷ مه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دست برنامه‌ریزی قرار دارد. جالب است که این یک رویداد نسبتاً انحصاری است و تنها ۱۰۰ نفر برای شرکت در آن دعوت شده‌اند. احتمالاً در این رویداد، سونی از گوشی جدید سری اکسپریا رونمایی خواهد کرد؛ اما چه ویژگی‌هایی این گوشی دارد؟

به گزارش گیزموچاینا، در این رویداد اکسپریا که یک پخش زنده هم خواهد داشت، آخرین نسل از گوشی‌های اکسپریا با ویژگی‌هایی کاربردی برای زندگی روزمره معرفی خواهد شد. این محصول احتمالاً با نام اکسپریا ۱ VI عرضه خواهد شد.

در رویداد اکسپریا، احتمالاً گوشی هوشمند VI معرفی خواهد شد. اندازه‌های این گوشی متری ۱۶۱.۹ در ۷۴.۵ در ۸.۴ است و به دلیل تغییر در نسبت تصویر، عرض و ضخامت آن کمی بیشتر از نسخه قبلی، یعنی اکسپریا V خواهد بود. این دستگاه از نسبت تصویر ۲۱:۹ که در مدل‌های قبلی بوده است، جدا می‌شود و احتمالاً از نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ استفاده خواهد کرد. گفته شده است که این گوشی از صفحه‌نمایش ۲K پلاس یا Quad HD پلاس بهره خواهد برد که وضوحی حدوداً ۳۲۰۰ در ۱۴۰۰ پیکسل ارائه می‌دهد.

درباره دوربین، گزارش‌های متناقضی وجود دارد؛ یک گزارش اشاره می‌کند که اکسپریا ۱ VI احتمالاً از یک سیستم دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند که از سه سنسور ۴۸ مگاپیکسلی Exmor T تشکیل شده است؛ بنابراین، دوربین اصلی، دوربین اولترا واید و تله‌فوتو همه دارای سنسورهای پیشرفته سونی هستند.

از روی طرف دیگر، یک گزارش جدید این ادعاها را رد کرده و اظهار می‌کند که Xperia 1 VI دارای دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسل است. علاوه بر این، تنها دوربین اصلی دارای سنسور Exmor T خواهد بود. در صورتی که گزارش دوم صحیح باشد، تنظیمات دوربین Xperia 1 VI دقیقاً همان تنظیمات دوربین اکسپریا ۱ V فعلی است؛ بنابراین، احتمالاً باید منتظر اطلاع رسمی در این زمینه تا تاریخ ۲۸ اردیبهشت‌ماه بمانیم. همچنین، با وجود اینکه این گوشی در رویداد Xperia معرفی می‌شود، احتمالاً زمان زیادی طول می‌کشد تا این محصول به بازار عرضه شود.

مطالب مرتبط و اخبار را مطالعه کنید

نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه دهید

برای شرکت در گفتگو، وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت‌نام کنید.

پیشنهادات دیجیاتو:

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین روش برای دستیابی سریع به اخبار فناوری، علم، و خودرو هستند. اگر می‌خواهید در جریان باشید، بهترین کار این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی حقوق متعلق به وبسایت دیجیاتو است | این وبسایت توسط سرورهای قوی شرکت پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به اکانت

ایجاد اکانت

فراموشی پسورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *