سرمایه‌گذاری ایلان ماسک در هند: مسیر به‌تعویق‌افتاده به سوی یک بازار در حال رشد

دیجیاتوینگ

لطفاً اندازه راضی‌ای که از دیجیاتو دارید را انتخاب کنید. چگونه می‌توانیم تجربه‌ای بهتر برای شما فراهم کنیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. از اینکه ما را در بهبود و بهبود مستمر دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

الان ماسک به دلیل مشکلات تسلا، سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. به گفته گزارش‌ها، ماسک نیاز دارد که یک سرمایه‌گذاری بین ۲ تا ۳ میلیارد دلاری در هند انجام دهد و یک کارخانه جدید راه‌اندازی کند.

ثبت نام در دیجیاتو را انجام دهید

تا امکانات و بخش‌های ویژه را برای دسترسی به امکانات و ویژگی‌های مختلف در دیجیاتو بهره‌مند شوید.

تازه‌ترین اخبار تکنولوژی

فیلم‌های مرتبط

به‌دلیل مشکلات اخیر در شرکت تسلا، ایلان ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. غول خودروسازی آمریکایی در ماه‌های گذشته با مشکلاتی از جمله رقبا و اخراج کارمندان روبرو بوده و همچنین در هفته گذشته، تحویل خودروهای سایبرتراک را به دلیل مشکل در پدال گاز متوقف کرده بود.

مدیرعامل شرکت تسلا قرار بود که در این هفته با نخست وزیر هند، نارندرا مودی دیدار کند. اما اکنون سفر او لغو شده و در زمانی دیگر برگزار خواهد شد. الون ماسک در یک پست جدید اعلام کرده است:

متاسفانه، تعهدات بسیار سنگین نسبت به تسلا ایجاب می‌کند که بازدید از هند به تأخیر بیفتد، اما من بسیار مشتاقانه منتظر این دیدار در اواخر سال جاری هستم.

برنامه‌های ایلان ماسک برای بازار هند در حال رشد

ایلان ماسک در مورد جزئیات برنامه‌هایش برای این سفر اطلاعات زیادی ارائه نداده است، اما منابع رویترز ادعا می‌کنند که او قصد دارد حدود ۲ تا ۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند. طبق این گزارش، ماسک قصد دارد که یک کارخانه جدید در هند احداث کند و بازار خودروهای برقی رو به رشد این کشور را به عنوان یک فرصت شناخته است.

در یک پست قبلی، ما به افزایش بازار خودروهای الکتریکی در هند اشاره کرده بودیم.

"هند تصمیم گرفته تا سال ۲۰۳۰ فقط اتومبیل‌های الکتریکی را به فروش برساند. در حال حاضر، این کشور بزرگترین بازار انرژی خورشیدی را دارا می‌باشد."

تصمیم ایلان ماسک برای به تعویق انداختن سفر خود به هند، همچنین با اعلام درآمد سه‌ماهه اول تسلا، به طور همزمان رخ داده است که این امر ممکن است بر آن تأثیر گذاشته باشد. در تاریخ ۲۳ آوریل، ایلان ماسک جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برگزار خواهد کرد تا گزارش مالی شرکت تسلا را ارائه دهد. البته، ابتدا سفر او به هند برای ۲۱ و ۲۲ آوریل برنامه‌ریزی شده بود.

در گذشته، تسلا تلاش بسیاری برای رقابت با تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی صرف کرده است؛ زیرا رقبا قیمت محصولات خود را به‌طور چشمگیری کاهش داده‌اند. علاوه‌براین، گزارشی ماه گذشته اعلام کرد که این شرکت بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود را در سراسر جهان تعدیل می‌کند. ماسک به این مسئله اشاره کرد و گفت که تسلا برای رسیدن به سطح بالاتر، به بازنگری کامل در سازمان نیاز دارد.

مطالب و اخبار مرتبط را مطالعه کنید، نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید. برای شرکت در گفتگو، عضویت کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهاد ما این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را به عنوان سریع‌ترین راه برای دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو دنبال کنید، اگر می‌خواهید در جریان باشید.

تمام حقوق وبسایت دیجیاتو متعلق به آن می‌باشد، که از طریق سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *