سرمایه‌گذاری و تعهدات ایلان ماسک در هند: چشم انتظار برای سرمایه‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری

فناوری‌های دیجیتال

لطفاً انتخاب کنید که چه احساسی نسبت به دیجیاتو دارید.

چگونه می‌توانیم تجربه‌ی بهتری را برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از حمایت و همراهی شما در بهبود و رشد دیجیاتو سپاسگزاریم.

الان ماسک، به دلیل مشکلاتی که در تسلا پیش آمده، سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. به گفته گزارش‌ها، ماسک قصد دارد در هند سرمایه‌گذاریی به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد دلار انجام دهد و یک کارخانه جدید راه‌اندازی کند.

برای بهره‌مندی از امکانات و بخش‌های ویژه در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه شوید.

جدیدترین پیشرفت‌های فناوری

ویدیوی مرتبط

به دلیل مشکلات اخیر در شرکت تسلا، ایلان ماسک سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. شرکت خودروسازی آمریکایی در ماه‌های گذشته با مسائلی از قبیل رشد رقبا و اخراج کارمندان مواجه بوده و هفته گذشته هم تحویل خودروهای سایبرتراک به دلیل مشکل در پدال گاز را متوقف کرده بود.

مدیر عامل شرکت تسلا باید این هفته با «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند، ملاقات کند، اما اکنون این سفر لغو شده و در زمان دیگری برگزار خواهد شد. الن ماسک در یک پست جدید اعلام کرده است:

"متأسفانه، تعهدات فراوانی نسبت به تسلا دارم که منتظر ماندن در هند را به تأخیر انداخته است، اما با اشتیاق منتظر بازدید از آنجا در انتهای این سال هستم."

برنامه‌های الن ماسک برای رشد بازار در هند

الن ماسک درباره برنامه‌های خود برای این سفر به جزئیات زیادی اشاره نکرده است، اما منابع رویترز ادعا کرده‌اند که او قصد دارد در این کشور یک سرمایه‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد. طبق این گزارش، ماسک به‌دنبال ساخت کارخانه جدیدی در هند است و از بازار کوچک اما رو به رشد خودروهای برقی آن به عنوان یک فرصت یاد می‌کند.

در مطلب قبلی، به رشد بازار خودروهای الکتریکی در هند اشاره شده بود.

«هند تصمیم گرفته است که تا سال ۲۰۳۰، تنها خودروهای الکتریکی را به بازار عرضه کند. این کشور در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار انرژی خورشیدی را دارا می‌باشد.»

تصمیم الناصر برای به تأخیر انداختن سفر خود به کشور هند، همچنین با اعلام برنامه درآمد سه‌ماهه ابتدایی شرکت تسلا همزمان شده است که این موضوع ممکن است بر آن تأثیر گذار بوده باشد. در تاریخ ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت‌ماه) الناصر جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران خواهد داشت تا گزارش مالی شرکت تسلا را ارائه کند. البته سفر او به هند ابتدا برای ۲۱ و ۲۲ آوریل (امروز و فردا) برنامه ریزی شده بود.

در چند روز گذشته، تسلا برای رقابت با تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی، تلاش فراوانی کرده است؛ زیرا رقبا قیمت محصولاتشان را به‌طور چشمگیری کاهش داده‌اند. همچنین، در گزارشی اخیر آمده بود که تسلا در حال تنظیم بیش از ۱۰ درصد از کارکنانش در سراسر جهان است. ماسک اشاره کرده بود که برای رسیدن به سطح بالاتر، تسلا به بازنگری سازمانی کامل نیاز دارد.

مطالب و اخبار مربوطه را مرور کنید

نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگو با سایر کاربران، ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو راهی سریعتر برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم، و خودروها هستند. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو پیوسته و به‌روز بمانید.

حقوق تمامی محتوای وبسایت دیجیاتو محفوظ است، که توسط سرورهای پشتیبانی‌شده از قدرت پارس پک ارائه می‌شود.

ورود به پنل کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *