سفر به هند ایلان ماسک به دنبال سرمایه‌گذاری در تسلا را به تعویق انداخت

دیجیاتو

لطفا احساس راضی بودن خود از دیجیاتو را انتخاب کنید.

چگونه میتوانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

پیام شما با موفقیت ثبت شد.

از حمایت شما در بهبود و پیشرفت دیجیاتو متشکریم.

الان ایلان، به دلیل مشکلات شرکت تسلا، سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. به گزارش‌ها، او قصد دارد در این کشور یک سرمایه‌گذاری بین ۲ تا ۳ میلیارد دلار انجام دهد و یک کارخانه جدید راه‌اندازی کند.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه دیجیاتو، عضو ویژه شوید و در دیجیاتو ثبت‌نام کنید.

تازه‌های فناوری

ویدیوی مرتبط

به دلیل دشواری‌های اخیر شرکت تسلا، «ایلان ماسک» سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. غول خودروسازی آمریکایی در مدت گذشته با چالش‌هایی از قبیل رشد رقبا و همچنین اخراج کارکنان روبرو شده و هفته گذشته نیز تحویل خودروهای سایبرتراک خود را به دلیل مشکل در پدال گاز متوقف کرده بود.

رئیس‌جمهور شرکت تسلا قرار بود این هفته با «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند، دیدار کند، اما اکنون سفر او لغو شده است و در زمان دیگری انجام خواهد شد. ماسک در پست جدیدی می‌گوید:

متاسفانه، تعهدات بسیار سنگین نسبت به تسلا منجر به تأخیر در بازدید از هند شده است، اما من با شوق منتظر دیدار در اواخر این سال هستم.

برنامه‌های ایلان ماسک برای گسترش در بازار هند در حال پیشروی است.

ایلان ماسک درباره جزئیات برنامه‌های خود برای این سفر بسیار زیاد صحبت نکرده است، اما منابع خبری ادعا کرده‌اند که او قصد دارد در این کشور یک سرمایه‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد. به گفته این گزارش، ماسک قصد دارد که کارخانه جدیدی در هند بنا کند و از بازار رو به رشد خودروهای برقی آن به عنوان یک فرصت استفاده کند.

در مطلب گذشته، به افزایش فروش خودروهای الکتریکی در هند اشاره شده بود.

هند قرارداد بسته که تا سال ۲۰۳۰، تنها خودروهای الکتریکی را عرضه خواهد کرد. این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار انرژی خورشیدی است.

تصمیم ایلان ماسک برای به‌تاخیر انداختن سفر خود به هند، همچنین با اعلام درآمد سه‌ماهه اول تسلا هم‌زمان شده که این موضوع احتمالاً بر روی آن تأثیر گذاشته است. در تاریخ ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت‌ماه) ایلان ماسک جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برگزار خواهد کرد تا گزارش مالی تسلا را ارائه دهد. البته سفر او به هند ابتدا برای ۲۱ و ۲۲ آوریل (امروز و فردا) برنامه‌ریزی شده بود.

چند وقت اخیر، شرکت تسلا سعی زیادی برای رقابت با شرکت‌های تولیدکننده خودروهای برقی چینی داشته است؛ زیرا رقبا قیمت محصولات خود را به طور چشمگیری کاهش داده‌اند. همچنین، در گزارش ماه گذشته آمده بود که این شرکت در حال تنظیم بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود در سراسر جهان است. ایلون ماسک همچنین اشاره کرده بود که تسلا برای رسیدن به سطح بالاتر، نیاز به بازبینی کامل ساختار سازمانی دارد.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و اندیشه‌های خود را بطور کامل بنویسید

برای ارتباط با سایر کاربران ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

دیجیاتو یکی از سریع‌ترین منابع برای دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. برای بروزرسانی‌های جدید، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو مراجعه کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ است | دیجیاتو با استفاده از سرورهای پارس پک قوی پشتیبانی می‌شود

ورود به اکانت

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *