سفر به هند به تأخیر افتاده ایلان ماسک: راه‌های جذب سرمایه‌گذاری در دیجیاتو

دیجیاتو –> تکنولوژی، ارتباطات دیجیتال، دنیای دیجیتال

لطفاً در مورد رضایت خود از دیجیاتو نظر دهید. چگونه می‌توانیم تجربه شما را بهبود بخشیم؟ با موفقیت نظر شما ثبت شد. از همراهی شما در بهبود و پیشرفت دیجیاتو سپاسگزاریم.

به دلیل مشکلات تسلا، ایلان ماسک تاخیر در سفر خود به هند را تجربه کرد. او قصد دارد در این کشور یک سرمایه‌گذاری بین ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد و یک کارخانه جدید راه‌اندازی کند.

لطفاً در دیجیاتو ثبت‌نام کنید تا از امکانات و خدمات ویژه این پلتفرم بهره‌مند شوید و به عنوان عضو ویژه دیجیاتو به دسترسی به بخش‌های مختلف این وب‌سایت برسید.

جدیدترین پیشروی‌های فناوری

فیلم‌های مرتبط

به دلیل مشکلات اخیر شرکت تسلا، ایلان ماسک سفر به هند را به تعویق انداخته است. این رهبر بزرگ صنعت خودروسازی آمریکایی در گذشته با چالش‌هایی همچون رشد رقبا و اخراج کارکنان مواجه بوده و هفته گذشته نیز به دلیل مشکل در پدال گاز، تحویل خودروهای سایبرتراک را متوقف کرده بود.

برنده متصرف تسلا بایستی در هفته جاری با نخست‌وزیر هند، نارندرا مودی، دیدار داشت، اما این سفر تا زمان دیگری به تعویق افتاده است. در یک اطلاعیه تازه، ماسک اعلام کرد:

«با تاسف، تعهدات فراوانی نسبت به تسلا وجود دارد که باعث تأخیر در سفر به هند می‌شود، اما من با اشتیاق منتظر این دیدار در پایان این سال هستم.»

طرح‌های ایلان ماسک برای رشد بازار در هند

ایلان ماسک درباره برنامه‌های خود برای این سفر جزئیات زیادی اعلام نکرده است، اما منابع رویترز ادعا کرده‌اند که او قصد دارد ۲ تا ۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند. به گزارش این منبع، ماسک قصد دارد که یک کارخانه جدید در هند احداث کند و بازار رو به رشد خودروهای برقی در این کشور را به عنوان یک فرصت مورد توجه قرار دهد.

در پست گذشته، به افزایش بازار خودروهای الکتریکی در هند اشاره شد.

هند تصمیم گرفته است که تا سال ۲۰۳۰، تنها خودروهای الکتریکی را عرضه کند. این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار انرژی خورشیدی را دارا می‌باشد.

تصمیم ماسک برای به تعویق انداختن سفرش به هند، همراه با اعلام درآمد سه‌ماهه اول تسلا، احتمالاً تأثیرگذار بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل، ماسک جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برگزار خواهد کرد تا گزارش مالی تسلا را ارائه دهد، در حالی که ابتدا برنامه سفر به هند برای ۲۱ و ۲۲ آوریل بوده است.

در چند هفته گذشته، تسلا تلاش زیادی برای رقابت با تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی چینی به‌کار گرفته است؛ زیرا رقبا قیمت محصولات خود را به‌طور چشمگیری کاهش داده‌اند. علاوه‌براین، در گزارشی ماه گذشته آمده بود که این شرکت درحال تعدیل بیش از ۱۰ درصد از کارکنان خود در سراسر جهان است. ماسک به این مسئله اشاره کرده بود که تسلا برای رسیدن به سطح بالاتر، نیاز به بازنگری سازمانی کامل دارد.

مطالب و اخبار مربوطه

نظرات و افکار خود را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگو، ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو راه سریع‌ترین برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو هستند. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو محفوظ می‌باشد. این وبسایت با استفاده از سرورهای قوی شرکت پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *