شرایط و قیمت‌های ویژه خرید سوزوکی سیاز و بالنو اعلام شد

فناوری اطلاعات

لطفا از دیجیاتو راضی بودید یا نه، به ما بگویید.

چطور می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و توسعه دیجیاتو سپاسگزاریم.

شرکت راساموتور خاورمیانه که مسئول واردات خودروهای سوزوکی و جی‌ای‌سی به ایران است، شرایط فروش خودروهای سوزوکی سیاز و بالنو را اعلام کرد. جدول مربوط به ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نیز منتشر شد.

برای استفاده از امکانات و بخش‌های ویژه در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

تکنولوژی جدید

شرکت راساموتور در خاورمیانه که مسئول وارد کردن خودروهای سوزوکی و جی‌ای‌سی به ایران است، شرایط فروش خودروهای سیاز و بالنو سوزوکی را اعلام کرد. افرادی که در سامانه یکپارچه واردات خودرو ثبت‌نام کرده‌اند و می‌خواهند خودروهای سیاز و بالنو سوزوکی را خریداری کنند، می‌توانند از این شرایط فروش بهره‌مند شوند.

با توجه به بخشنامه راساموتور، مهلت واریز پول برای خرید خودروهای سوزوکی سیاز و سوزوکی بالنو از تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است. مشتریان تا تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند تا مبلغ موردنیاز برای خرید این خودروها را به حساب راساموتور واریز کنند.

با توجه به اولویت‌بندی افرادی که خودروهای وارداتی را می‌خواهند خریداری کنند، پیامکی به آن‌ها ارسال خواهد شد تا آن‌ها را مطلع کند. اگر مشتریان وجه خود را واریز نکنند، این اقدام به معنی انصراف از خرید خواهد بود.

هزینه خرید سوزوکی سیاز از طرف راساموتور به مبلغ ۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان اعلام شده است. اما سوزوکی بالنو همچنین با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان در بازار موجود است. اطلاعات بیشتر را در جدول زیر می‌توانید مشاهده نمایید:

شرایط فروش خودروی سوزوکی سیاز و بالنو در فروردین ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

سوزوکی سیاز به عنوان یک خودرو سدان کامپکت اقتصادی، یکی از ارزان‌ترین خودروهای وارداتی با برند غیرچینی در بازار ایران محسوب می‌شود. این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری با تنفس طبیعی بهره می‌برد که با حداکثر توانایی ۱۰۳ اسب‌بخار و ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور عمل می‌کند. گیربکس اتوماتیک چهارسرعته نیز مسئول انتقال قدرت در سیاز است.

در آزمایش تصادفی توسط مؤسسه انکپ آسیا، خودروی سوزوکی سیاز شرکت کرد و این خودرو امتیاز چهار ستاره ایمنی را کسب کرد. ایمنی این خودرو از طریق دو کیسه هوا، سیستم‌های ABS، EBD، ESP و HHC (کنترل حرکت در سربالایی) تضمین شده است.

تجهیزات رفاهی ماشین شامل ویژگی‌های زیر هستند: سیستم بدون کلید برای ورود و استارت، سنسور نور، سیستم صوتی با نمایشگر، سیستم تهویه مطبوع خودکار با دریچه تهویه برای صفحه عقب، آینه‌های جانبی برقی، کامپیوتر سفری، رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچ، سنسور پارک عقب، ترمز مه‌شکن جلو و عقب، و تریم چرمی در داخل کابین.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و افکار شخصی خود را بنویسید

برای مشارکت در گفتگو با سایر کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین روش برای دسترسی سریع به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات به‌روز داشته باشید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وبسایت دیجیاتو تحت حفاظت است | دیجیاتو با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ساخت اکانت

فراموشی پسورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *