طراحی دوربین عجیب هواوی P70: تصویر قاب محافظ نمایش داده شده

فضای مجازی

لطفا از دیجیاتو راضی بودید یا نه؟

چطور میتوانیم تجربه شما را بهبود بخشیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمندتر دیجیاتو سپاسگزاریم.

تصویر کاور محافظ گوشی هواوی P70 نشان دهنده طراحی عجیب دوربین این گوشی است.

یک منبع آگاه تصویری از کاور محافظ هواوی P70 منتشر کرده است که در آن ماژول دوربین پشتی با طراحی متفاوتی قابل مشاهده است.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه دیجیاتو شوید و ثبت‌نام کنید.

نوآوری‌های فناوری

ویدیوی مربوط

آخرین شایعاتی که درباره مشخصات گوشی P70 هواوی منتشر شده بود، به ژانویه ۲۰۲۴ مربوط می‌شود. از آن زمان به بعد خبر خاصی درباره این پرچمدار به سطح اینترنت درز پیدا نکرده بود، اما حالا اطلاعات جالبی از طراحی عقب این گوشی فاش شده است.

به گزارش GSMArena، به تازگی یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی ویبو با نام Digital Chat Station قادر به دسترسی به یک مجموعه از قاب‌های متعلق به هواوی P70 شده است که نشان‌دهنده یک طراحی عجیب برای ماژول دوربین عقب این گوشی است.

در تصاویر این قاب‌ها، طراحی جزیره‌ای دوربین سه‌گانه P70 را به وضوح مشاهده می‌کنیم؛ هواوی قبلاً از این طراحی در هیچ گوشی دیگری استفاده نکرده بود. این سه دوربین به شکل مثلثی و تا حدودی متقارن در طراحی قرار دارند.

تصویر مربوط به قاب محافظ گوشی هواوی P70 است. حلقه سمت راست این ماژول بزرگتر از دو حلقه دیگر است؛ بنابراین احتمالاً دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در حفره بزرگتر قرار دارد. به نظر می‌رسد دو حلقه کوچکتر دیگر برای دوربین‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض مخصوص باشند. یک دهانه افقی هم احتمالاً برای فلاش LED در نظر گرفته شده است.

با توجه به گفته‌های پیشین، احتمالاً دوربین اصلی گوشی P70 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H با دیافراگم متغیر استفاده خواهد کرد. همچنین، دوربین اولتراواید احتمالاً از نوع ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989 خواهد بود. در پایان، به نظر می‌رسد که دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی نیز با زوم اپتیکال ۴ برابری همراه خواهد بود.

با مطالعه مقالات و خبرهای مرتبط، نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره آنها بنویسید. برای شرکت در گفتگو با سایر کاربران، ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

فناوری، علم و خودرو اخباری که از شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به آن‌ها است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، بهترین راه دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است.

تمامی اختیارات برای سایت دیجیاتو محفوظ است | دیجیاتو با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *