عرضه و قیمت فیدلیتی پرستیژ: رقابت در بازار خودروهای مونتاژی

الکترونیکدهایت

خواهشمندیم که نظر خود را دربارهٔ دیجیاتو بیان کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه‌ای بهتر برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و بهتر شدن دیجیاتو سپاسگزاریم.

بعد از ورود کراس‌اوور جدید به بازار در ماه بهمن، قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار آزاد به طور رسمی مشخص شد.

برای استفاده از ویژگی‌ها و بخش‌های اختصاصی در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه آن شوید.

آخرین دستاوردهای فناوری

در ابتدای سال ۱۴۰۳، شرکت بهمن موتور تعداد زیادی از خودروهای پرسرعت و متمایز خود را به بازار عرضه کرده است. پس از ورود خودروی جدید کراس‌اوور بهمن‌موتور به بازار، اکنون قیمت خودروهای پرسرعت و متمایز در بازار آزاد تعیین شده است. این خودروی کراس‌اوور جدید با قیمتی بیش از ۲.۵ میلیارد تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت این خودروها در کارخانه، تقریباً یک و نیم میلیارد تومان است. به‌طور کلی، قیمت خودروهای پرسرعت و متمایز در بازار و کارخانه، حدود یک میلیارد تومان تفاوت دارد.

در بازار فروردین ۱۴۰۳، قیمت خودروی فیدلیتی پرستیژ در بازار آزاد، تقریباً نیم میلیارد تومان بیشتر از فیدلیتی پرایم است. هر دو نسخه این خودرو به صورت پنج و هفت نفره موجود است، اما نسخه‌های هفت نفره کمی گران‌تر هستند. قیمت رسمی نسخه پرستیژ برابر با ۱,۵۶۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان برای نسخه پنج نفره و ۱,۵۷۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای نسخه هفت نفره است.

فیدلیتی، تولیدی از زیرمجموعه‌ی چری به نام جتور است و به عنوان برادر همسان چری تیگو ۷ شناخته می‌شود. نسل اول این خودرو، یعنی فیدلیتی پرایم، از لحاظ ساختار فنی کاملاً شبیه به نسل اول چری تیگو ۷ بود. نسل دوم این خودرو، با نام فیدلیتی پرستیژ وارد بازار شده است و همچنان مشخصات فنی مشابهی با تیگو ۷ پرومکس دارد. یک نکته جالب این است که پیش از عرضه تیگو ۷ پرومکس توسط مدیران خودرو، بهمن موتور موفق شده است تا فیدلیتی پرستیژ را به دست مصرف‌کنندگان برساند. بدون شک، رقابت بین فیدلیتی پرستیژ و تیگو ۷ پرومکس در آینده نزدیک، یکی از مقایسه‌های جذاب در بازار ایران برای خودروهای مونتاژی خواهد بود.

مطالب و خبرهای مرتبط

نظرات و اندیشه‌های خود را به اشتراک بگذارید

برای مشارکت در گفتگو ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو:

بهترین راه برای دسترسی سریع به اخبار فناوری، علم و خودرو از طریق شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است. اگر می‌خواهید همیشه در جریان باشید، حتماً این شبکه‌ها را دنبال کنید.

حقوق کامل برای وب‌سایت دیجیاتو محفوظ است. دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به اکانت

ساخت اکانت

فراموشی کلمه عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *