قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی و امکانات دیجیاتو

دیجیاتوست به دنیای دیجیتال و فناوری مرتبط است، جایی که ارتباطات، اطلاعات، و تکنولوژی به هم تنیده و درگیرند.

لطفاً اندازه رضایت خود از خدمات دیجیاتو را انتخاب کنید. چگونه می‌توانیم تجربه‌ای بهتر را برای شما ایجاد کنیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. از شما که ما را در بهبود و بهینه‌سازی دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

برای سال ۱۴۰۳، پلیس راهور فراجا قوانین و تصمیمات جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی و موضوعات دیگر اعلام کرده است.

برای فعالیت در دیجیاتو ثبت نام کنید تا به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف این سامانه دسترسی پیدا کنید و به عضویت ویژه دیجیاتو بپیوندید.

آخرین پیشروی‌های فناوری

ویدیوهای مرتبط

پلیس راهنمایی و رانندگی برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی برای صدور گواهی رانندگی معرفی کرده است. این قوانین باعث ایجاد محدودیت‌های بیشتری برای رانندگان تازه وارد می‌شود. همچنین، بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهی اولیه افزایش یافته است. خوشبختانه، نیاز به کارت پایان خدمت برای آقایان هنوز هم وجود ندارد؛ این مسئله که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهی رانندگی بود.

در این سال ۱۴۰۳، قوانین تازه‌ای برای صدور گواهینامه رانندگی و سایر تصمیمات پلیس راهور به‌طور کامل تغییر کرده‌اند.

در مطالب قبلی بخش خودروی دیجیاتو، به موضوع جریمه‌های رانندگی و افزایش آن‌ها در سال ۱۴۰۳ پرداختیم. در حال حاضر به موضوع رده‌بندی گواهینامه‌های رانندگی خواهیم پرداخت. طرح رده‌بندی گواهینامه‌های رانندگی از سوی فرماندهان سابق پلیس راهور به دولت پیشنهاد شده است.

بر اساس این طرح، گواهینامه‌ها با سه رنگ طلایی، نقره‌ای و سفید صادر می‌شوند. در مرحله اول، همه گواهینامه‌ها سفید رنگ و در رده پایه قرار دارند. اگر راننده برای مدتی طولانی به تخلفات رانندگی مجرم نشود، گواهینامه او به رنگ نقره‌ای تغییر می‌کند. در صورتی که راننده به رفتار قانون‌مدار خود ادامه دهد، گواهینامه او به رنگ طلایی تبدیل می‌شود. تغییر رنگ گواهینامه مزایایی مانند تخفیف ۱۰ درصدی بیمه، تخفیفات عوارض آزادراهی، عوارض سالانه شهرداری و کاهش هزینه معاینه فنی را برای رانندگان به ارمغان می‌آورد.

مطالب مرتبط و اخبار جدید

نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگوها ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین مکان برای دستیابی سریع به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، بهترین راه این است که شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق وب‌سایت دیجیاتو محفوظ است. این وب‌سایت توسط سرورهای پشتیبانی شده از طریق پارس پک و قدرتمند عمل می‌کند.

ورود به پنل کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *