مایکروسافت و سامسونگ: همکاری جدید در حوزه هوش مصنوعی

تکنولوژی دیجیتال

خواهشمندیم سطح رضایت خود از دیجیاتو را اعلام کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما فراهم کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در بهبود و بهره‌وری بهتر دیجیاتو سپاسگزاریم.

به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد همکاری خود را با سامسونگ در زمینه هوش مصنوعی تقویت کند. در زمینه هوش مصنوعی، مایکروسافت قصد ایجاد تعاون با شرکت‌های بزرگ را دارد.

برای استفاده از امکانات منحصر به فرد و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

جدیدترین پیشرفت‌های فناوری

ویدیوهای مرتبط

عصر هوش مصنوعی به تازگی به رونق خود ادامه می‌دهد و برخی از بزرگترین شرکت‌های جهان به دنبال همکاری‌های جدید برای تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی خود هستند. سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند و یک تأمین‌کننده پیشرو در زمینه تراشه‌های هوش مصنوعی، در این زمینه موقعیت بسیار مناسبی دارد. به همین دلیل، مایکروسافت به نظر می‌رسد قصد دارد همکاری موثری با این شرکت کره‌ای در حوزه هوش مصنوعی داشته باشد.

در حال حاضر، شرکت سامسونگ در تولید تراشه‌های هوش مصنوعی آینده خود با شرکت‌هایی مانند انویدیا همکاری می‌کند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز می‌خواهد با سامسونگ همکاری کند؛ این دو شرکت به نظر می‌رسد قصد دارند یک جلسه سطح بالا با یکدیگر برگزار کنند.

به گزارش Kedglobal، «کونگ کی هیون»، رئیس کسب و کار نیمه هادی سامسونگ، برای شرکت در اجلاس MS CEO 2024 به ردموند، واشنگتن دعوت شده است. این اجلاس در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دلایل مایکروسافت برای همکاری با سامسونگ در زمینه هوش مصنوعی

بنیانگذار مایکروسافت، بیل گیتس، و مدیر عامل این شرکت، ساتیا نادلا، قرار است جلساتی با رئیس بخش نیمه‌هادی سامسونگ داشته باشند تا راه‌های جدیدی برای همکاری در زمینه هوش مصنوعی پیدا کنند. به گزارش‌ها، مایکروسافت علاقه‌مند به بررسی فرصت‌های توسعه و عرضه مشترک تراشه‌های هوش مصنوعی با سامسونگ است.

به علاوه، شاید مایکروسافت قصد داشته باشد خدمات هوش مصنوعی خود را برای گوشی‌های سامسونگ ارائه دهد. در هوش مصنوعی گلکسی، بسیاری از فرآیندهای سنگین توسط سرویس‌های گوگل انجام می‌شود. بنابراین احتمالاً مایکروسافت نیز تمایل دارد در این حوزه با گوگل رقابت کند و خدمات هوش مصنوعی خود را با گلکسی AI یکپارچه کند.

به جز سامسونگ، مایکروسافت از مدیران اسکی هاینیکس، ال‌جی الکترونیکس و اسکی تلکام نیز برای این رویداد دعوت کرده است. تحلیل‌گران باور دارند که ردموندی‌ها به‌ندرت از مدیران شرکت‌های مستقر در کره جنوبی برای شرکت در این جلسات دعوت می‌کند. بنابراین، مایکروسافت نیت جدی برای اتحاد با سایر شرکت‌ها در زمینه هوش مصنوعی دارد.

مطالب و خبرهای مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنید

برای شرکت در گفتگو با سایر کاربران ثبت نام کنید یا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو برای دسترسی سریعتر به اخبار فناوری، علم و خودرو، از شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو استفاده کنید. برای بروز بودن، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

همه حقوق محفوظ است برای وبسایت دیجیاتو | دیجیاتو توسط سرورهای پشتیبانی قدرتمند پارس پک استفاده می‌کند

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *