مسافرت جونو: غواصی در ابرهای مشتری

دیجیاتو

لطفاً انتخاب کنید که چه میزان راضی از دیجیاتو هستید.

چگونه می‌توانیم تجربه شما را بهبود بخشیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از شما که ما را در بهبود و هدفمند سازی دیجیاتو همراهی می‌کنید، سپاسگزاریم.

تصویر روز از ناسا: عبور Perijove 16 از مشتری

ویدیوی مهم مرتبط با perijove 16 است، به عبارت دیگر، جونو برای شانزدهمین بار از زمان پرتابش، به مشتری نزدیک شد.

به دیجیاتو بپیوندید تا از امکانات ویژه و بخش‌های متعدد آن بهره‌مند شوید. اعضای ویژه دیجیاتو خواهید شد و به امکانات منحصربه‌فرد آن دسترسی داشته باشید.

جدیدترین پیشرفت‌های فناوری

تماشای فضاپیمای جونو که از مریخ عبور می‌کند. این فضاپیمای رباتیک، در حال انجام مأموریت‌های طولانی مدت و بلندمدت خود در اطراف بزرگ‌ترین سیارهٔ منظومهٔ شمسی، ادامه می‌دهد.

در تصویر روز از ناسا، چه چیزهایی را مشاهده می‌کنیم؟

این ویدیو برجسته مربوط به Perijove 16 است، به عبارتی شانزدهمین مرتبه‌ای که جونو به نزدیکی مشتری رفته است. هر بار که Perijove رخ می‌دهد، جونو از قسمتی کوچک و بالای ابرهای مشتری عبور می‌کند.

این فیلم از ۲۱ عکس رنگی JunoCam به‌صورت دیجیتالی ترکیب شده است و به تایم لپسی با ضریب ۱۲۵ منجر شده است.

ویدیو آغاز می‌شود با ظهور مشتری و نزدیک شدن جونو به این سیاره از شمال. زمانی که جونو به فاصله‌ی نزدیک‌ترین خود از این صحنه می‌رسد، از ارتفاع حدود ۳۵۰۰ کیلومتری بالای ابرهای مشتری، توانسته است سیاره بزرگ را با وضوح بی‌نظیری نمایش دهد.

در مناطق نورانی و تاریکِ فضایی، گرداب‌های ابری سیارات چرخانی را همچون جونو همراهی می‌کنند، در کنار طوفان‌های پرنده‌ای که از آنها بزرگ‌تر از هر طوفانی است که روی زمین تجربه کرده‌ایم.

بعد از پری‌جاو، سیاره مشتری به دورترین نقاط مسیر خود فرود می‌آید و در حال حاضر ابرهای ناگواری را که بر فراز جنوب مشتری ظاهر می‌شوند، مشاهده می‌کنیم.

برای کسب دانش علمی موردنیاز، جونو به مشتری نزدیکتر می‌شود، به حدی که ابزارهای آن در معرض سطوح بسیار بالایی از تابش قرار می‌گیرند.

مطالب مرتبط و اخبار جدید

نظرات و دیدگاه‌هایتان را به اشتراک بگذارید

برای شرکت در گفتگو ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

برای روزآمد بودن، بهترین راه دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو است. این شبکه‌ها سریع‌ترین راه برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم، و اتومبیل هستند.

تمامی اختیارات مربوط به وب‌سایت دیجیاتو حفاظت می‌شود. این وب‌سایت با استفاده از سرورهای قوی توسط پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *