مشکلات تسلا و تعویق سفر ایلان ماسک به هند

دیجیاتو

رایانشگرا

لطفا از خدمات دیجیاتو استفاده خود را ارزیابی کنید. چگونه می‌توانیم تجربه‌ی بهتری را برای شما فراهم کنیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. از همراهی شما در بهبود و بهتر شدن خدمات دیجیاتو سپاسگزاریم.

الان ماسک به دلیل مشکلات تسلا، سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. بر اساس گزارش‌ها، ماسک قصد دارد در هند یک سرمایه‌گذاری ۲ تا ۳ میلیارد دلاری انجام دهد و کارخانه جدیدی راه‌اندازی کند.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

تازگی‌های تکنولوژی

ویدیوی مرتبط

به‌دلیل دشواری‌های اخیر شرکت تسلا، «ایلان ماسک» سفر خود به هند را به تعویق انداخته است. غول خودروسازی آمریکایی در ماه‌های گذشته با دشواری‌هایی ازجمله رشد رقبا و همچنین اخراج کارمندان روبرو شده و هفته گذشته نیز تحویل خودروهای سایبرتراک خود را به دلیل مشکلات در پدال گاز متوقف کرده بود.

رئیس‌جمهور شرکت تسلا قرار بود این هفته با «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند، دیدار کند، اما اکنون سفر او لغو شده است و در زمان دیگری انجام خواهد شد. ماسک در پست جدیدی می‌گوید:

«پوزش می‌خواهم، تعهدات زیادی نسبت به تسلا دارم که بازدید از هند را به تأخیر انداخته است، اما با شوق منتظر دیدار در انتهای سال هستم.»

برنامه‌های ایلان ماسک برای ورود به بازار رو به رشد هند

ایلان ماسک توضیحات زیادی درباره برنامه‌های خود برای سفر به این کشور ارائه نداده است، اما منابع خبری ادعا کرده‌اند که او قصد دارد ۲ تا ۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند. طبق گزارش، ماسک قصد دارد که کارخانه جدیدی در هند ایجاد کند و از رشد خودروهای برقی در این بازار به عنوان یک فرصت استفاده کند.

در پست گذشته به رشد بازار خودروهای برقی هند اشاره شده بود.

"هند تصمیم گرفته است که تا سال ۲۰۳۰، تنها خودروهای الکتریکی را عرضه کند. این کشور در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار انرژی خورشیدی را دارا است."

تصمیم الن ماسک برای به تعویق انداختن سفر خود به هند، همچنین با اعلام برنامه درآمد سه‌ماهه اول تسلا هم‌زمان شده که این امر نیز احتمالاً بر روی آن تأثیرگذار بوده است. در تاریخ ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت ماه) ماسک جلسه‌ای را با سرمایه‌گذاران خواهد داشت تا گزارش مالی تسلا را ارائه کند. البته سفر او به هند ابتدا برای ۲۱ و ۲۲ آوریل (امروز و فردا) برنامه‌ریزی شده بود.

تسلا در چند هفته گذشته تلاش زیادی برای رقابت با تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی چینی انجام داده است؛ زیرا شرکت‌های رقیب قیمت محصولات خود را به‌طور چشمگیری کاهش داده‌اند. علاوه بیشتر، در گزارشی اخیر آمده بود که این شرکت در حال تنظیم بیش از ۱۰ درصد کارکنان خود در سراسر جهان است. ماسک با اشاره به این نوع مشکلات، اظهار کرد که تسلا برای رسیدن به سطح بالاتر، به بازنگری کامل سازمانی نیاز دارد.

مطالب و اخبار مرتبط

نظرات و افکار خود را اعلام کنید

برای ارتباط با دیگر کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری، علم و خودرو، پیشنهاد شده است. برای بروز ماندن، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو توجه کنید.

همه حقوق این وبسایت به دیجیاتو تعلق دارد | دیجیاتو با استفاده از سرورهای قوی پارس پک پشتیبانی می‌شود

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *