معرفی تلویزیون ردمی مکس ۱۰۰ اینچی ۲۰۲۵ از شیائومی در دیجیاتو

تکنولوژی‌های دیجی

لطفا احساس رضایت خود را از دیجیاتو بیان کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در بهبود و بهره‌وری بیشتر دیجیاتو همراهی می‌کنید سپاسگزاریم.

شیائومی تلویزیون ردمی مکس ۱۰۰ اینچی ۲۰۲۵ با رزولوشن ۴K را معرفی کرد.

ردمی تلویزیون با توانایی قدرتمندی وارد بازار شده است.

برای استفاده از امکانات ویژه و دسترسی به بخش‌های مختلف دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این سایت شوید.

تکنولوژی جدید

ویدیوی مرتبط

شیائومی به تازگی تلویزیون ردمی مکس ۱۰۰ اینچ مدل ۲۰۲۵ را به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون هوشمند جذاب برای علاقه‌مندان به سرگرمی و بازی در چین موجود است. در ادامه با مشخصات این محصول جذاب بیشتر آشنا خواهیم شد.

برجسته ترین ویژگی تلویزیون ردمی مکس، صفحه نمایش ۱۰۰ اینچی بزرگ با وضوح ۴K آن است. این تلویزیون با پشتیبانی از تکنولوژی VRR، قابلیت دستیابی به نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز را دارا است.

ویژگی‌های تلویزیون ۱۰۰ اینچی ردمی مکس دیگر

برای بهبود کنترل تصاویر متحرک، این تلویزیون از تکنولوژی جبران حرکت MEMC 120 هرتز بهره می‌برد. یک حالت رقابتی هم وجود دارد که می‌تواند نرخ تازه‌سازی را به ۲۴۰ هرتز یا بیشتر افزایش دهد.

تلویزیون مکس ردمی، با قابلیت بازتولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ، دارای صفحه‌نمایش ۱۰ بیتی و پوشش ۹۴ درصد از طیف رنگی DCI-P3 است. همچنین، دقت رنگ این تلویزیون با رتبه‌بندی ΔE≈2 بسیار بالاست که نشان‌دهنده وفاداری بالا به ارائه رنگ‌های واقعی است. این تلویزیون از فناوری محافظت از چشم Qingshan بومی شیائومی نیز پشتیبانی می‌کند.

در زمینه اتصال، این تلویزیون دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB-A، یک اترنت، یک ورودی اپتیکال، یک ورودی AV و یک پورت آنتن می‌باشد. از دو درگاه از سه پورت HDMI 2.1 با استاندارد HDMI 2.1 برای حداقل تاخیر ورودی در حین بازی پشتیبانی می‌شود.

پورت‌های HDMI 2.1 از ویژگی‌های ALLM ،VRR و فناوری AMD FreeSync برای بهبود تجربه بازی‌ها پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون Redmi Max 100 دارای چهار بلندگو برای انتقال صدا است. این تلویزیون از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صوتی استفاده می‌کند و همچنین با DTS-X سازگار است که باعث پردازش صوتی با کیفیت بالا می‌شود.

قلب تپنده این تلویزیون دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای A73 است که همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌شود. گزینه‌های اتصال بی‌سیم شامل Wi-Fi 6 برای دسترسی آسان به اینترنت می‌باشد.

این تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Max 2025 از سیستم‌عامل HyperOS شیائومی و دستیار مجازی Xiaoai پشتیبانی می‌کند. قیمت این تلویزیون در چین ۸۹۹۹ یوان (تقریباً ۱۲۴۳ دلار آمریکا) است.

مطالب و خبرهای مرتبط

نظرات و دیدگاه‌های خود را ثبت کنید

برای شرکت در گفتگو با کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادهای دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو راه سریعترین برای دستیابی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمامی اختیارات مربوط به وب‌سایت دیجیاتو توسط سرورهای قوی پارس پک حفظ می‌شود.

وارد شدن به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری

فراموشی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *