معرفی ربات انسان‌نمای Menteebot و ویژگی‌های آن در دیجیاتو

دیجیاتو

لطفا از دیجیاتو چقدر راضی هستید را انتخاب کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از همراهی شما در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو سپاسگزاریم.

ربات Menteebot که به شکل انسانی طراحی شده است، توانایی درک زبان طبیعی را دارد و قابلیت شخصی‌سازی نیز دارد، این ربات مبتنی بر هوش مصنوعی عمل می‌کند.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، عضو ویژه شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

جدیدترین تکنولوژی

شرکت رباتیک Mentee اختراعی جدید در زمینه ربات‌های انسان‌نما معرفی کرده است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و قابلیت شخصی‌سازی و راهنمایی را دارد. ربات Menteebot قادر است تا فرمان‌های صوتی شما را درک کرده و اجرا نماید. این ربات قادر است حرکاتی چون پیشروی، یا پهلو زدن و حتی چرخیدن انجام دهد. همچنین قادر است تا با حمل بارهای سنگین تعادل خود را حفظ کند.

براساس گزارش تک‌کرانچ، در حالی که در سال‌های اخیر شاهد معرفی ربات‌های انسان‌نمای مختلف بوده‌ایم، اما Menteebot ویژگی‌هایی دارد که آن را از دیگر ربات‌ها متمایز می‌کند. این ربات از الگوریتم‌های هوش مصنوعی متنوع، مدل‌ها و نرم‌افزارهای پردازش زبان طبیعی استفاده می‌کند که باعث می‌شود به‌طور پیشرفته‌تر آموزش‌های جدید را بپذیرد. به این معنا که این ربات به مجموعه‌ای از دستورات محدود نمی‌شود و شما می‌توانید به‌صورت طبیعی با آن گفت‌وگو کنید.

ویژگی‌های ربات Menteebot که شبیه به انسان است

بنیان‌های فیزیکی ربات Menteebot شبیه به انسان است و دارای دو دست و دو پا می‌باشد. به همین دلیل، این ربات تقریباً می‌تواند کارها را مانند ما انجام دهد. برای آموزش این ربات، شما باید به صورت نرم‌افزاری دستورات جدید را به آن وارد کنید و سپس با استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل دستورات، می‌تواند آن‌ها را در دنیای واقعی اجرا کند.

در ویدیو بالا، مشاهده می‌کنیم که ربات چگونه دستورات صوتی کاربر را دریافت و سپس آن‌ها را درک می‌کند و به ترتیب، مانند یک هوش مصنوعی خلق شده، دستورات صوتی کاربر را در دنیای واقعی اجرا می‌کند. با این حال، باید ببینیم که آیا این ربات مثل هوش مصنوعی خلق شده، به وهم مبتلا می‌شود یا نه، و آیا دستورات را به درستی درک می‌کند یا خیر.

روبات Menteebot به دو نسخه خواهد توزیع شد: نسخه خانگی مناسب برای انجام کارهای ساده در داخل خانه و نسخه تجاری که قادر است کارهای فیزیکی سخت‌تری انجام دهد. هنوز قیمت یا تاریخ عرضه این روبات مشخص نشده است.

مطالب و خبرهای مربوطه

نظرات و اندیشه‌هایتان را بیان کنید

برای ارتباط با دیگر کاربران عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پیشنهادات دیجیاتو

دیجیاتو، بهترین منبع برای دسترسی سریع به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید، حتماً شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.

تمام حقوق وبسایت دیجیاتو متعلق به آن می‌باشد و از سرورهای قوی شرکت پارس پک پشتیبانی می‌شود.

ورود به پنل کاربری

ایجاد حساب کاربری

بازیابی رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *