معرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید فتوشاپ در دیجیاتو

تکنولوژی‌های دیجی

لطفا احساس رضایت خود را از دیجیاتو اعلام کنید.

چگونه می‌توانیم تجربه بهتری برای شما ایجاد کنیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در بهبود و بهره‌وری بیشتر دیجیاتو همراهی می‌کنید از شما سپاسگزاریم.

توانایی‌های هوش مصنوعی جدید فتوشاپ در ویرایش تصاویر جادویی معرفی شدند و این ابزارها اکنون در نسخه بتای فتوشاپ دسکتاپ قابل دسترسی هستند.

برای دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو، ثبت‌نام کنید و عضو ویژه این پلتفرم شوید.

تازه‌های تکنولوژی

پس از اعلام ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در پریمیر پرو، ادوبی اکنون اعلام کرده است که به فتوشاپ ابزارهای جدیدی اضافه خواهد کرد. این ابزارها با استفاده از مدل پایه جدید فایرفلای ایمیج ۳ ادوبی، از امروز در نسخه بتای فتوشاپ در دسترس هستند. نسخه نهایی این ابزارها در ادامه سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

به گفته ادوبی در اعلامیه‌ای مطبوعاتی، فایرفلای جدید پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه کیفیت تصاویر ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند که این مدل جدید تصاویر با کیفیت بهتر، درک بهتر از پرامپت‌ها، جزئیات و تنوع بیشتر و طیف گسترده‌تری از سبک‌ها فراهم می‌کند. علاوه بر این، از این مدل می‌توانید انتظار نورپردازی، موقعیت‌یابی و توجه به جزئیات را داشته باشید.

امکانات نوین هوش مصنوعی در نرم افزار فتوشاپ

یکی از ابزارهای جدید موجود در نسخه بتای فتوشاپ، ابزار تولید تصویر (Generate Image) است. در نسخه‌های قبلی، فتوشاپ ابزارهای Generative Fill و Generative Expand را معرفی کرده بود، اما امکان ایجاد تصاویر به صورت کامل از طریق پیام‌های متنی وجود نداشت. اکنون با قابلیت Generate Image، شما می‌توانید تنها با استفاده از یک پرامپت، یک تصویر جدید ایجاد کنید.

یکی از ابزارهای جالبی که به هوش مصنوعی فتوشاپ اضافه می‌شود، Reference Image است. کاربر می‌تواند عکسی را در کادر مخصوصی آپلود کند و از هوش مصنوعی بخواهد ویژگی‌های آن را به‌عنوان یک مرجع، در تصویر دوم اعمال کند. به عنوان مثال، می‌توانید عکسی از یک منظره طبیعی را به‌عنوان تصویر مرجع انتخاب کنید و سپس با تعیین یک قایق، آن را به منظره طبیعی متصور شده تبدیل کنید.

امکان جدید Generate Background امکان افزودن پس‌زمینه‌های مختلف به یک سوژه را فراهم می‌کند. همچنین با گزینه Enhance Detail می‌توانید وضوح تصویر را افزایش دهید.

با امکان تولید مشابه، همچنین می‌توانید از هوش مصنوعی درخواست کنید که نمونه‌های مشابه یک موضوع را ایجاد کند. سه نمونه جایگزین توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شود و شما می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

مطالب و اخبار مرتبط

پیشنهادات و نظرات خود را ارائه دهید

برای مشارکت در گفتگو با دیگر کاربران ثبت‌نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

توصیه‌های دیجیاتو

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو بهترین روش برای دستیابی به آخرین اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید اطلاعات را به‌روز نگه دارید، به شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو توجه کنید.

همه حقوق این وبسایت به دیجیاتو تعلق دارد. دیجیاتو توسط سرورهای پارس پک قوی پشتیبانی می‌شود.

ورود به اکانت

ایجاد حساب کاربری

فراموشی کلمه عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *